جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 492935
۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴
حسین طائب  رییس سازمان اطلاعات سپاه

حوزه/ وزیر اطلاعات، با صدور پیامی انتصاب مجدد حجت الاسلام و المسلمین طائب به عنوان رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران،وزیر اطلاعات، با صدور پیامی انتصاب مجدد حجت الاسلام و المسلمین حسین طائب به عنوان رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است:

برادر ارجمند حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای طائب (زید عزه)

ریاست محترم سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  

با اهدا سلام و تحیت و با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص ) و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان که معطر به عطر قرآن و مناجات است و با تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) بدینوسیله انتصاب مجدد جنابعالی را در دوره جدید فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک عرض نموده و انشاءالله در دوره جدید مدیریت جنابعالی منشاء خیرات و برکات در جامعه اطلاعاتی همراه با هماهنگی و هم افزایی بیشتر بوده و آرزوی سلامت و خدمت مخلصانه را همراه با سعادت و سرافرازی در ظلّ توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) از درگاه ایزد منّان خواهانم.

قطعاً در شرایط جدید و اقدام جاهلانه و خصمانه شیطان بزرگ در تروریستی خواندن نام سپاه پاسداران ،حضور مجدد شما در این سنگر ، موجب افزایش همکاری موثر در جامعه اطلاعاتی می گردد

سید محمود علوی 

وزیر اطلاعات و رییس شورای هماهنگی اطلاعات 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha