پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شکست تحریم ها

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که کمپین فشار حداکثری آمریکایی ها علیه ملت ایران نتیجه ای جز شکست برای آنها نخواهد داشت، گفت: ملت با گوش فرا دادن به رهنمودهای مقام معظم رهبری سد های تحریم را خواهند شکست.

حجت الاسلام سید ابراهیم میراحمدی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با اشاره به این که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با کارگزاران نظام حجت را بر همگان تمام کردند، گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در همه امور فصل الخطاب است که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری مکرراً در خصوص مضر بودن مذاکره با آمریکا سخن گفته اند و هشدار داده اند، افزود: در چهار دهه اخیر عملکرد و رفتار آمریکایی ها ثابت کرد که مذاکره با آنها هیچ فایده ای ندارد.

حجت الاسلام میر احمدی با بیان این که آمریکایی ها در همین مذاکرات برجام فریبکاری خود را ثابت کردند، گفت: کسانی که بار دیگر بر طبل مذاکره می کوبند هیچ درک صحیحی از مسائل ندارند.

وی با تأکید براین که ملت ایران هیچ گاه مقهور سیاست های زیاده خواهانه دولتمردان آمریکایی نخواهند شد، تصریح کرد: این مردم چهل سال است که در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان با قدرت ایستاده اند و از این پس نیز خواهند ایستاد.

امام جمعه گلوگاه مازندران با بیان این که همان طور که رهبری نیز فرمودند تنها گزینه ملت ایران در برابر دشمن ایستادگی و مقاومت است، خاطرنشان کرد: فشارهای اقتصادی دشمنان نمی تواند ذره ای از اراده پولادین ملت ایران را تضعیف و سست کند.

حجت الاسلام میر احمدی با بیان این که هدف آمریکایی ها از مذاکره محدود کردن اقتدار منطقه ای و بین المللی ایران اسلامی است، تصریح کرد: جایگاهی که امروز ایران اسلامی در عرصه ها مختلف به آن دست پیدا کرده نتیجه چهار دهه ایستادگی و مقاومت است.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران اعتنایی به تهدیدات دشمن نخواهد کرد و مسیر خود را ادامه می دهد، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی اجازه نمی دهد که دشمنان با فشار، تهدید و تحریم کشورمان، عمیق راهبردی ایران اسلامی در منطقه را تضعیف کنند.

امام جمعه گلوگاه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها به خوبی از عمق نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه با خبرند، تصریح کرد: سیاستی که آمریکایی ها در برابر نظام اسلامی در پیش گرفته اند محکوم به شکست است و نتیجه ای در بر نخواهد داشت.

حجت الاسلام میراحمدی با بیان این که آمریکایی ها نمی توانند با فشارهای اقتصادی و تهدید ملت ایران را تسلیم خواسته های خود کنند، خاطرنشان کرد: دشمنان با فشارها و تحریم های اقتصادی به دنبال بی ثبات کردن ایران اسلامی هستند که هیچ گاه به این هدف خود دست نخواهند یافت.

وی با بیان این که کمپین فشار حداکثری آمریکایی ها علیه ملت ایران نتیجه ای جز شکست برای آنها نخواهد داشت، افزود: این ملت با گوش فرا دادن به رهنمودهای مقام معظم رهبری سد های تحریم را خواهند شکست.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha