جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 493006
۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
عکس

حوزه/ ویژه برنامه جشن «روزه اولی ها» با حضور ۱۰۰ نفر از دختران عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهر یزد، در حسینیه بزرگ کسنویه یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، ویژه برنامه جشن «روزه اولی ها» که به همت دبیرخانه کانون مساجد یزد و با حضور ۱۰۰ نفر از دختران ۹ ساله عضو این کانون ها در حسینیه بزرگ کسنویه یزد برگزار شد با اجرای برنامه سرود و همخوانی، شعبده بازی، قرائت عهد نامه ویژه «روزه اولی ها»، تجلیل از برگزیدگان کشوری مسابقات قرآنی مدهامتان، اهدای چادر به روزه اولی ها و تجلیل از روزه اولی ها همراه بود.

حجت الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد در این مراسم گفت: جشن تکلیف، زمان آغاز جشن بندگی است و از زمانی که جشن تشرف برای شما میگیرند، خداوند می گوید که شما می توانید رسما با من صحبت کنید.

وی افزود: بزرگ بودن عظمت است و انسان های بزرگ قیافه انسان های بزرگ می گیرند و شما هم امروز می توانید با آغاز جشن بندگی همچون بزرگان، بزرگ شوید و انسان ها هرچه بخشنده باشند، بزرگتر هستند و مهربانی نیز اسباب بزرگی است و بزرگ کسی است که فکر خوب می بخشد.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد تصریح کرد: بزرگی به بخشندگی، مهربانی، غیبت نکردن و تهمت نزدن است و  امروز باید همه چیز ما خدا باشد و احساس کنیم که خداوند در کنار ما است و از گناهان دوری کنیم و در این صورت به شادی می رسیم.

 

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha