جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عکس

حوزه/ آستان مقدس امامزاده ابوجعفر محمد(ع)یزد میزبان جشن تکلیف دختران روزه اولی با عنوان «سحرخیزان کوچک» بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، به منظور خاطره انگیز نمودن اولین روزه برای دخترانی که تازه به سن تکلیف رسیده اند، جشنی با عنوان «سحرخیزان کوچک»به میزبانی ستاد مبشر غدیر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در آستان مقدس امامزاده ابومحمد جعفر(ع)یزد برگزار شد.

در این مراسم که سازمان آموزش و پرورش استان یزد هم مشارکت کرده بود همراه با برنامه های شاد و متنوع، سخنرانی با موضوع اهمیت روزه و ... برگزار شد؛ با حضور آیت الله محمدرضا ناصری یزدی امام جمعه یزد نماز جماعت ظهر و عصر برگزار شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد، جمعی از مسؤولان شهری، حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران یزد و حجت الاسلام معتمدی مدیر روابط عمومی این حوزه نیز در این مراسم معنوی شرکت کردند.

برپایه این گزارش، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد در رمضان امسال برنامه های متنوعی را ویزه کودکان از جمله اجرای برنامه های شاد و متنوع در ۲۰ مسجد منتخب شهر یزد با عنوان «کودک فیروزه ای» برگزار کرده است و تا پایان ماه رمضان در نویت عصر و دو ساعت قبل از افطار در یکی از مساجد شهر یزد برگزار می کند که امروز پنج شنبه به میزبانی مسجد فاطمیه(س)محله حسن آباد یزد برگزار می شود.

انتهای پیام/313/47
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha