جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
درس ها و عبرت ها

حوزه/ مقام معظم رهبری همواره بر عبرت از گذشته تاکید داشته اند و سیاست های تبلیغاتی، فرهنگی و اقتصادی را از نقشه های دشمن بر می شمارند، این عبرت از گذشته در شناخت کید دشمنان بسیار موثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سحرخوان پیش از ظهر امروز در نشست علمی دلالت های قرآنی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که در مرکز همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در قله ای قرار دارند که گذشته را دیده اند و بر همان اساس برای آینده برنامه ریزی می کنند.

 

وی با بیان اینکه عبرت از تاریخ در آیات قرآن کریم ملموس است افزود: مقام معظم رهبری همواره بر عبرت از گذشته تاکید داشته اند و سیاست های تبلیغاتی، فرهنگی و اقتصادی را از نقشه های دشمن بر می شمارند، این عبرت از گذشته در شناخت کید دشمنان بسیار موثر است.

 

محقق و پژوهشگر با اشاره به شاخصه های موجود در بیانیه گام دوم انقلاب گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب ما در برابر استکبار جهانی خودباوری و اعتماد به نفس، برخورد تهاجمی و عدم انفعال در برابر استکبار، شکیبایی و پایداری و اعتماد به وعده های الهی، حمایت همه جانبه از مستضعفین جهان، وحدت داخلی، معرفی اسلام به دنیا، استقلال و سبک زندگی را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.

 ۳۱۳/۵۶

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha