جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بحرین

حوزه/ جنبش العمل الاسلامی بحرین ضمن محکوم کردن برگزاری کنفرانسی به ظاهر اقتصادی اما در حمایت از صهیونیست ها در خاک بحرین، بر حمایت ملت بحرین از آرمان فلسطین تاکید کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، بدون اینکه مشورتی با فلسطینی‌ها درباره کنفرانسی شود که محوریتش سرمایه‌گذاری در اراضی فلسطینی است این بار کاخ سفید اعلام کرده است، واشنگتن با همکاری بحرین یک کارگاه اقتصادی را در ماه میلادی آینده در منامه برای ترغیب به سرمایه‌گذاری‌ها در اراضی فلسطینی برگزار می‌کند.

این اقدام مشترک صهیونیستی و آمریکایی ضد آرمان فلسطین و تحقق معامله قرن این بار به میزبانی بحرین خشم مردم منطقه و گروه های مقاومت در بحرین و خارج از بحرین را بر انگیخته است. در همین راستا جنبش العمل الاسلامی بحرین بیانیه ای را صادر کرده است.

 

 

جنبش العمل الاسلامی بحرین طی بیانیه ای خواستار لغو میزبانی آل خلیفه از کارگاه اقتصادی با عنوان "صلح برای شکوفایی" شد و تاکید کرد به هیچ وجه ملت بحرین موافق برگزاری این نشست نیست.

در این بیانیه آمده است؛ قال رسول الله صلى الله عليه وآله: "مَثَلُ الْمُؤْمِنِينَ فِي تَوَادِّهِمْ وَتَرَاحُمِهِمْ وَتَعَاطُفِهِمْ مَثَلُ الْجَسَدِ؛ إِذَا اشْتَكَى مِنْهُ عُضْوٌ تَدَاعَى لَهُ سَائِرُ الْجَسَدِ بِالسَّهَرِ وَالْحُمَّى." مؤمنان در نیکی و شفقت و مهربانی به یکدیگر مانند یک پیکرند که اگر به عضوی از آن آسیبی برسد تمام اعضاء در تب و بیخوابی گرفتار آیند.

 

در ادامه این بیانیه آمده است، ما اطاعت و تسلیم آل خلیفه در برابر خواسته های رژیم صهیونیستی مجرم و همچنین وارد کردن بحرین در پروژه های  توطئه آمیز ضد آرمان فلسطین را محکوم کرده و مردود می دانیم. و تاکید می کنیم این اقدام به مصلحت بحرین و ملت با وفای ما نیست که بحرین در چنین کنفرانس هایی ضد برادران فلسطینی ما وارد شود. ملت بحرین از یاری ملت فلسطین عقب نشینی نمی کند  و یا از حقوق عادلانه و استقامت و پایداری مشروع و قانونی  این ملت صرف نظر نمی کند.

مقاومتی که دولت های عربی و اسلامی ، مجموعه کشورهای غیر متعهد و اکثر کشورهای جامعه بین الملل بر آن تاکید و اتفاق نظر دارند.

در این بیانیه تاکید شده است، بایستی نظام آل خلیفه میزبانی از کارگاه "صلح به خاطر شکوفایی" را لغو کند. کنفرانسی که قرار است در ماه آینده (ژوئن) سال 2019 برگزار شود و نباید آل خلیفه به صهیونیست ها و پروژه های مشکوک آنها اجازه آلوده کردن خاک پاک بحرین را دهد و یا کشور و ملت ما را در صف دسیسه و توطئه ضد حقوق امت ما و برادران فلسطینی ما قرار دهد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha