پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 493064
۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
اخبار کوتاه

حوزه / تاکید امام جمعه ارومیه بر خدمت به زائرین اهل بیت(ع)، رمز پایداری کشور از زبان رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نیروی زمینی و دیدار صمیمی طلاب خوی با امام جمعه این شهرستان، از جمله اخبار فرهنگی آذربایجان‌غربی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی حجت الاسلام محمدحسین خوبیاروند، رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش در یادواره شهدای سوم خرداد فتح خرمشهر در ارومیه اظهار داشت: گوش به فرمان رهبری بودن، رمز پایداری و پیروزی ماست.

وی تصریح کرد: مادران این خاک مقدس باید فرزندانی چون جوانان پاک و شجاع دفاع مقدس تربیت کنند، جوانانی که از همه چیز خود گذشتند تا اسلام و میهن زنده بماند.

اهل بیت (ع) تلاش کسانی را که برای آن‌ها خدمت می‌کنند جبران خواهند کرد

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، امام جمعه ارومیه در جلسه شورای استانی ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه تلاشگران و خادمین ستاد بازسازی عتبات عالیات به اهمیت کار خادمی در آستان اهل بیت (ع) اشاره کرده و گفت: این توفیق بسیار بزرگی است که انسان عمر خود را در راه اهل بیت (ع) صرف کند و این توفیق شامل حال شما عزیزان شده فلذا باید قدر این نعمت و توفیق الهی را بدانید.

وی با اشاره به توجه ویژه اهل بیت (ع) به زائران خود افزود : سید الشهدا و اهل بیت (ع) توجه ویژه ای به زائران دارند و یقینا افرادی که زمینه زیارت زائرین را فراهم می کنند در محضر پروردگار متعال ماجور خواهند بود و یقینا اهل بیت این تلاش‌ها و زحمت‌های عزیزان را جبران خواهند کرد.

جلسه طلاب خوی با امام جمعه

طلاب مدارس علمیه امام خمینی (ره) و میرزا ابراهیم شهید خوی در دیدار صمیمی با امام جمعه این شهرستان مسائل و مشکلات مدارس را با او در میان گذاشتند.

حجت الاسلام سید رضی شکوری در این جلسه ضمن پاسخ به سوالات طلاب، آن‌ها را به استفاده از فرصت طلبگی و استفاده از شب‌های قدر توصیه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha