جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 مسجد میسیساگا در کانادا میزبان افطاری «طعم رمضان» + تصاویر

حوزه/ امسال در سومین دوره مراسم افطاری میان ادیانی «طعم رمضان» در مرکز اسلامی آناتولی در میسیساگای انتاریو، رهبران ادیان مختلف مسیحی، یهودی، هندو و سیک حضور داشتند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» مرکز اسلامی آناتولی در شهر میسیساگا در انتاریوی کانادا، میزبان افطاری میان ادیانی با عنوان «طعم رمضان» با حضور پیروان و رهبران ادیان و قومیت های مختلف بود.

این سومین سال است که مسجد افطاری سالانه طعم رمضان را برگزار می کند.

دکتر عاصم هوکا مدیر مرکز اسلامی آناتولی ضمن خوشامدگویی به غیرمسلمانان در این مراسم افطاری گفت: در اینجا از تمام کسانی که امروز ما را همراهی کردند قدردانی می کنیم و بی نهایت از حضور شما مفتخریم.

وی گفت: ما همه در این سرزمین زندگی می کنیم، زندگی و آینده مشابهی داریم. کاری که امروز انجام می دهیم میوه ای است که فرزندان ما در آینده خواهند چید.

دکتر هوکا درباره نیاز به ایستادگی و همبستگی رهبران ادیان و اجتماعات مختلف برای حمایت از یکدیگر تاکید کرد، به ویژه  در زمانه کنونی که حملات تروریستی بر مراکز و عبادتگاه های مسلمانان و دیگر ادیان زیاد شده و نفرت ترویج می یابد.

وی خاطر نشان کرد: حمله به یک اجتماع دینی حمله به تمامی ماست اوایل این ماه مرکز اسلامی آناتولی افتخار این را داشت که بخشی از حلقه صلح پیرامون کلیسای آنجلیکان بود و من از اعضای کلیسا که امروز ما را در این مراسم همراهی می کنند سپاسگزاری می کنم. ما به آنجا رفته بودیم که حمایت خود را از همشهریان مسیحی در پی حملات تروریستی به مساجد سریلانکا در عید پاک نشان دهیم.

لازم به ذکر است در این مراسم افطاری رهبرانی از اجتماعات مسیحی، یهودی، هندو و سیک، حاضر بودند و هر یک از میهمان نوازی مسلمانان در ایام مبارک رمضان قدردانی کردند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha