پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امنیت و سرافرازی امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدت و ایثار رزمندگان در دوران دفاع مقدس است و پاسداری از خون پاک شهدا با حرکت در مسیر رهبری محقق می شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی صبح امروز در جمع معاونین و کارکنان  مدیریت حوزه علمیه قزوین ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت علی (ع)، گفت: حضرت علی (ع) برترین نشانه و نماد عدالت در دنیاست.

وی خاطرنشان کرد: مولای متقیان حضرت علی (ع) الگویی همیشگی و جاودان است. حضرت پس از پیامبر اکرم (ص) مصداق کامل اسوه حسنه است و پیروی از ایشان موجب هدایت و کمال امت اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: امیرالمومنین(ع) بزرگ ترین عامل خوشبختی و کامیابی خانواده را در اخلاق پسندیده، مهربانی  و وفاداری می دانند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و حماسه آزاد سازی خرمشهر، تصریح کرد: امنیت و سرافرازی امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدت و ایثار رزمندگان در دوران دفاع مقدس است و پاسداری از خون پاک شهدا با حرکت در مسیر رهبری محقق می شود.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha