جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مراسم احیاء شب نوزدهم ماه رمضان در همدان

حوزه/ در حالی که غبار سنگین معصیت در طول سال بر قلب انسان نشسته و بین او و خدای متعال پرده هایی را ایجاد کرده، خداوند در شب قدر فرصت آشتی بنده با خود و آمرزش گناهان را به او عطا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مهدی احمدی، صبح امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین به برگزاری مراسم شب های قدر در حسینیه ها، امام زاده ها و مساجد اشاره کرد و گفت: در حالی که غبار سنگین معصیت در طول سال بر قلب انسان نشسته و بین او و خدای متعال پرده هایی را ایجاد کرده، خداوند در شب قدر فرصت آشتی بنده با خود و آمرزش گناهان را به او عطا می کند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: در روایات آمده است که هرکس شب قدر را احیا و توبه کند، پرونده اعمال او همچون انسان تازه متولد شده ای سفید می شود.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: انسان ها باید در چنین شبی از اعمال زشت خود استغفار کنند، چرا که شب های قدر، شب های توبه بوده و  خدای متعال بندگانش را مورد اکرام خاص قرار می دهد.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: درک نکردن شب قدر، خسرانی بزرگ برای انسان است، چرا که این شب در بین شب های سال مخفی مانده تا انسان بیش از پیش به قدر و اهیمت آن واقف شده و برای کسب فیوضات آن تلاش نماید.

انتهای پیام

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha