جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مسئولین باید در میدان حضور پیدا کنند چون وظیفه ی آن هاست و الا چرا پستی را گرفته اند؟ چطور می شود فردی مسئولیتی گرفته باشد، از امتیازات و حقوق آن بهره مند شده باشد، اما در اجرا طفره رود؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در دیدار با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به اینکه آنچه را که شما و امثال شما انجام می دهند ارزشمند ترین کار است، اظهار کرد: در روایات آمده است که همه امور خیر را در مقابل امر به معروف و نهی از منکر به مانند قطره ای در برابر دریاست.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر بهشت جامعه می باشد، افزود: بیشتر از 90 درصد مردم جامعه سالم هستند و آن دسته از افرادی که یک درصد بیش نیستند و دست به کارهای خلاف قانون می زنند، در حقیقت پیاده نظام های یک طرح تهاجم فرهنگی و پیاده نظام های ترامپ هستند اما یک عده ناآگاهانه به آن ها می پیوندند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: آنهایی که منشا این نوع کارها هستند بسیار کم اند و این تعداد کم، از رها بودن قضایا و فضا، سوء استفاده کرده و از پشتیبانی همان بعضی مسئولین و سازمان ها بهره ای سوء می گیرند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: در انواع مذاکرات و تذکراتی که به مسئولین دستگاه های مربوطه داده می شود، باید به صورت مکتوب بوده تا سابقه پیدا کند زیرا افراد در سایه غفلت آن ها دست به کارهای خلاف قانون می زنند.

وی با بیان اینکه اگر خوب تحقیق کنیم می بینیم که اصل مشکل به خود ما مسئولین بر می گردد، عنوان داشت: وقتی ولنگاری گسترش پیدا می کند، به ارزش ها بی اعتنایی می شود، بر مردم یک سری ظلم ها تحمیل و باعث عقده در دل آن ها می گردد و در کنار این موضوعات مسئولین آنقدر دروغ و وعده های دروغ می دهند که حرفشان بی تأثیر می شود، نتیجه همینی است که می بینیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: آنچه وظیفه من و شما و هر مسلمانی را سنگین می کند، نتیجه کارهایمان است که تأثیر می گذارد و این تاثیرگذاری به خاطر این است که اغلب مردم سالم هستند.

باید مسئولین در صحنه حضور داشته باشند

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ابراز داشت: اگر چنانچه مسئولین در صحنه حضور داشته باشند و به صورت جدی چارچوبه ی قانون و ناموس مردم را حفظ و از قانون شکنی پیشگیری کنند قطعا تأثیراتش را خواهیم دید.

وی با بیان اینکه اگر امور فرهنگی به صورت منفی رشد پیدا می کند، مقصر خودمان هستیم، گفت: اغلب مردم سالم هستند و تمایلی به ناامنی، فساد و تباهی ندارند لذا این خودمان هستیم که به وظایفمان خوب عمل نمی کنیم.

کسانی که مسئولیت پذیرفته اند باید نسبت به تعهد خود پاسخگو باشند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان داشت: مسئولین باید در میدان حضور پیدا کنند چون وظیفه ی آن هاست و الا چرا پستی را گرفته اند؟ چطور می شود فردی مسئولیتی گرفته باشد، از امتیازات و حقوق آن بهره مند شده باشد اما در اجرا طفره رود؟

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تأکید کرد: اگر مسئولین در مکان هایی که فراخوانده می شوند اما حضور پیدا نمی کنند و یا حضورشان تأثیرگذار نیست به ما اعلام کنید تا آن ها فرا بخوانیم و علت را جویا شویم که چرا به مسئولیت خود عمل نمی کنند.

وی عبادی به برخی گزارشات مبنی بر بدحجابی در داخل شهر عنوان داشت: در داخل خودرویی که بی حجابی صورت می گیرد چه کسی باید جلوی آن را بگیرد و امر به معروف کند؟ این کار نیروی انتظامی است.

کنسرت ها را به دست دیگر اندیشان سپردیم

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کمبودی که همواره داشته و داریم این است که در قضیه کنسرت ها خوب عمل نشده و آن را به دست دیگر اندیشان سپردیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان داشت: انقلابی که با خون شهدا به جلو حرکت کرده و محتواهای اسلام ناب را به جهان معرفی می کند، حامل پیام های زیادی است لذا این پیام ها باید در اختیار اقشار مختلف جامع از جمله شاعران گذاشته شود تا به صورت شعر، نوحه، حماسه و... به قشر خود و دیگر اقشار جامعه منتقل کنند.

وی با بیان اینکه اگر کالای مرغوبی در جهت هنری ارائه می دادیم، می توانستیم ریشه افکار را از دست دیگر اندیشان در آوریم، گفت: مکان های فرهنگی و هنری باید از دست دیگر اندیشان درآید و به دست جبهه انقلابی بیفتد، زیرا ما دارای انواع پیام ها برای خانواده ها، تربیت فرزند، خطر دشمن، محبت در خانواده و فداکاری زن و مرد و... هستیم.

اجرای سند 2030 توسط برخی ها، برنامه ریزی شده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید از سینماها، تئاترها و سرودها استفاده ببریم زیرا بسیار تأثیرگذار هستند، افزود: برخی ها سند 2030 بیگانه را تبلیغ و اجرا می کنند، اما اگر ابتدا بتوانیم برای مردم مسائل را تفهیم کرده و سپس آن ها را اشباء کنیم، مشاهده خواهیم کرد که هیچ خانواده ای به دنبال آن ها حرکت نخواهد کرد اما اگر میدان را خالی گذاریم نتیجه آن همینی می شود که می بینیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ابراز داشت: گسترش رقص و آواز برنامه های سند 2030 که برخی ها به صورت برنامه ریزی شده در حال اجرای آن هستند؛ افرادی که با لباس های مبتذل در خیابان ها پرسه می زنند نیز طی طرحی برنامه ریزی شده اثرات سوء خود را در جامعه می گذارند، این ها مجری و پیاده نظام هستند و دشمن نیز می داند که اول باید مردم را بی دین، بی اعقاد، رقاص، شرابخوار و معتاد کرد و در بینشان اختلاف انداخت سپس با آن ها بجنگد و این همان طرحی است که دشمن در اندلس اسپانیا پیاده کرد.

جامعه فاسد، رقاص و معتاد لقمه ای آماده برای دشمنان است

وی خاطر نشان کرد: دشمن حواسش جمع است و می داند که چه می کند اما این ما هستیم که باید فرصت را از دشمن بگیریم و مردمانمان را حفظ کنیم، زیرا دشمن از ملت خودمان پیاده نظام می سازد، لذا باید پاسداری کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برای هر طرحی از طرف دشمن، طرحی جامع جواب می دهد نه خام عمل کردن، گفت: اگر جامعه بی دین، فاسد، معتاد و بی غیرت شد لقمه ای آماده برای دشمن است زیرا دشمن از یک جامعه رقاص، بی دین و معتاد ترسی ندارد، لذا تمام ترس دشمن از باغیرتی هوشیاری و بیداری جامعه می باشد.

 

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha