پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اعزام گروهی از مبلغان جامعه‌الزهرا(س) به مناطق سیل زده استان لرستان

حوزه/ گروهی از مبلغان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در ایام ماه مبارک رمضان به استان لرستان اعزام و در مدارس و حلقه‌های معرفتی به فعالیت مشغول شدند.

به گزارش خبرگزاری««حوزه»، در آستانه ماه مبارک رمضان و ضرورت حضور مبلغان در استان‌های سیل‌زده، به همت اداره امور مبلغان معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و با هماهنگی سازمان تبلغیات اسلامی، گروهی از مبلغان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به استان لرستان اعزام شدند.

با توجه به شرایط و مشکلات موجود در منطقه، نشست توجیهی ویژه مبلغان از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار و به اهمیت و ضرورت حضور خواهران مبلغه در این سفر تبلیغی پرداخته شد.

در این نشست، حجت‌الاسلام‌ تقدیری نماینده سازمان تبلیغات اسلامی و مسئول تیم اعزامی در این نشست، تصریح کرد: مناطق بحران‌زده در اثر بلایای طبیعی یکی از ظرفیت‌هایی است که دشمن در آن به راحتی نفوذ می‌کند.

وی بیان ادامه داد: دشمن ضمن خدمات‌رسانی و رخنه در این مناطق، عقائد انحرافی را در منطقه رواج داده و به فعالیت‌های ضد دینی می‌پردازد که این امر، مسئولیت و اهمیت فعالیت نیروهای توانمند و متدین به ویژه مبلغان دینی را برای حضور در میدان و مقابله با مکر و حیله دشمنان دوچندان می‌کند.

در این سفر تبلیغی، مبلغان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با حضور در مدارس، نشست‌ها و حلقه‌های معرفتی با گروه‌های مختلف کودکان، نوجوانان و بزرگسالان ارتباط برقرار کرده و به وظیفه تبلیغی خود می‌پردازند.

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha