پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
پلیس پترسون میزبان افطاری میان ادیانی برای اعضای امداد اضطراری بود

حوزه/ اعضای گروه های امداد اضطراری، پلیس، آتش نشانی و امدادگران میهمان مراسم و سفره افطاری مسجد قوت الاسلام در شهر پترسون انگلستان بودند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» اعضای خدمات امداد اضطراری (نیروهای پلیس، امدادگران آمبولانس و آتش نشان ها) در شهر پترسون انگلستان میهمان افطاری رمضان در مسجد قوت الاسلام بودند.

خالد ابراهیم هماهنگ کننده امور مسجد در این باره گفت: این افراد هر روز 24 ساعته به جامعه ما خدمت می کنند و هر زمان که به آن ها نیاز د اشته باشیم روبروی درب منازل ما هستند و امروز نیز مایه افتخار است که امدادگران و اعضای گروه خدمات امداد اضصطراری میهمان مسجد ما هستند.

وی با اشاره به مسجد پیش از اذان و افطاری گفت: امسال شاهد حوادث مختلف در سرتاسر جهان هستیم که باعث می شود قدردان آنچه که امروز اینجا داریم باشیم.

خالد سپس توضیح داد که نخستین تماس پس از حادثه تروریستی مساجد نیوزیلند از سوی پلیس بوده که از آن ها پرسیده شده که آیان نیاز به گشت پلیس دارند یا خیر.

تری وودز دستیار رئیس پلیس منطقه نیز در این مراسم برای نمازگزاران سخنرانی کرده و گفت: روابط میان ما و شما برپایه اعتماد باید ساخته شود.

وی خاطرنشان کرد که پلیس متعهد به حفاظت از مال و جان مردم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha