جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
توزیع ۱۰هزار بسته ارزاق در مناطق سیل زده خوزستان

حوزه/نیروهای جهادی و انقلابی اهواز با «زبان روزه» و در «گرمای طاقت فرسای خوزستان» با توزیع ۱۰ هزار بسته موادغذایی، پوشاک و لوازم بهداشتی، به یاری مردم سیل‌زده شتافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مسئول بنیاد مردمی خدمت خوزستان در اهواز، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» خبر داد: با همت نیروهای جهادی، بیش از ۱۰ هزار بسته عمومی ارزاق شامل پوشاک، مواد غذایی، لوازم بهداشتی و مواد شوینده، در سه نقطه اهواز بسته‌بندی و در آستانه میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مناطق سیل‌زده توزیع گردید.

هوشمندزاده در ادامه گفت: این خدمت با تلاش نیروهای جهادی مسجد امام حسن عسکری (ع) اهواز، هیأت محبان فاطمه زهرا (س) و قرارگاه جهادی آقای مهربانی‌ها و تحت نظر و حمایت «بنیاد مردمی خدمت خوزستان» انجام شده است.

مسئول بنیاد مردمی خدمت خوزستان، در تشریح نحوه توزیع این اقلام اظهارداشت: نیروهای جهادی مناطق سیل‌زده را بررسی نموده و پس از شناسایی مناطقی که رسیدگی کمتری به آن‌ها شده بود، با قریب به پنجاه دستگاه ماشین، اقدام به توزیع این بسته‌ها در چند محور «دشت آزادگان»، «مسیر باوی»، «کارون»، «حمیدیه» و «جاده شوش» نمودند.

لازم به ذکر است بسته‌بندی این اقلام در ۳ نقطه از شهر اهواز صورت گرفته و قریب به یک ماه به طول انجامید و در پایان، نیروهای جهادی و انقلابی اهواز با «زبان روزه» و در «گرمای طاقت فرسای خوزستان» با توزیع این بسته‌ها، به یاری مردم سیل‌زده شتافتند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha