سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام و المسمین بهرام پور ، مدیر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور گفت: حوزه خوزستان با قریب به ۱۰ هزار طلبه خواهر و برادر درون استان و مجموعه عظیمی از طلاب در سراسر کشور، دارای ظرفیتی عظیم بوده و بالندگی و پویایی این حوزه می‌تواند با یک برنامه‌ریزی جامع و هدفمند بیش از پیش باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، با اشاره به حکم رهبر مقام انقلاب برای آیت‌الله موسوی جزایری، اظهارداشت: حضور آیت‌الله موسوی جزایری در اهواز، سرمایه عظیمی برای استان خوزستان خواهد بود و إن‌شاءالله این عالم مجاهد با تلاش ایثارگرانه خود در آن مسئولیت خطیر، حوزه خوزستان را مبدل به «خورشیدی درخشان» برای جنوب‌غرب کشور و بلکه کشورهای منطقه، خواهد نمود.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با اشاره به قدمت حوزه علمیه خوزستان، افزود: از زمان حضرات جوادین(ع) در خوزستان، حوزه علمیه بر پا بوده و این مکتب شیعی، علما و مفاخر بزرگی را تربیت کرده است.

وی با اشاره به بالندگی حوزه خوزستان در عصر حاضر اظهارداشت: به نمایندگی عموم طلاب استان، از محضر آیت‌الله موسوی جزایری و حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه  در استان خوزستان تقاضا می‌کنم با توجه به «اتفاقِ این هم‌افزایی مبارک در استان» و «توجه عظیم به حوزه خوزستان» و در گام دوم انقلاب، برای تمدن سازی اسلامی، دست به دست هم همه داده و طلاب، اساتید، مدیران و مدارس را مورد توجه قرار دهند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، گفت: حوزه خوزستان با قریب به ۱۰ هزار طلبه خواهر و برادر درون استان و مجموعه عظیمی از طلاب در سراسر کشور، دارای ظرفیتی عظیم بوده و بالندگی و پویایی این حوزه می‌تواند با یک برنامه‌ریزی جامع و هدفمند بیش از پیش باشد.

وی در پایان تأکید کرد: با همت طلاب جوان، اساتید و مجموعه طلاب، بالندگی حوزه‌ها با یک حرکت جهادی بیش از پیش استمرار یافته و امت اسلامی در سایه ولایت و فرامین اهل‌بیت(ع) بشریت را از ضلالت و فساد نجات دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha