جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رضا خدری-مدیر حوزه بوشهر

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر بر فرهنگ سازی «طرح بسیج ملی کنترل فشار خون» در جامعه تاکید کرد و گفت: اطلاع رسانی از طریق رسانه ها و تریبون نماز جمعه نسبت به این موضوع می تواند بسیار موثر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، امروز در نشستی با مسئولان بهداشت شهر چغادک، طرح بسیج ملی کنترل فشار خون را بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: این طرح نیاز به فرهنگ سازی دارد و اگر فرهنگ سازی شود  می تواند جلوی افزایش فشار خون مردم و بسیاری از خطرات را بگیرد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: اندازه گیری فشار خون بسیار مهم است، اما خیلی ها در جامعه شاید متوجه آن نباشند. حتی ممکن است نسبت به بالا بودن فشار خون خود اطلاعی نداشته باشند.

امام جمعه چغادک بر فرهنگ سازی این طرح تاکید کرد و گفت: اطلاع رسانی از طریق رسانه ها و تریبون نماز جمعه نسبت به این موضوع می تواند بسیار می تواند موثر باشد.

وی بر راه اندازی ایستگاه سلامت در حاشیه نماز جمعه چغادک تاکید کرد و گفت: ایستگاه سلامت هر دو هفته یکبار می تواند برپا شود و حضور و استقبال مردم از این طرح می تواند فرهنگ سازی خوبی را پیرامون این مساله به همراه داشته باشد.

حجت الاسلام خدری گفت: این طرح علاوه بر جنبه بهداشت، جنبه فرهنگی آن هم بسیار مهم و مورد تاکید است و خطبه های نماز جمعه فرصت خوبی است که می توان نسبت به فرهنگ سازی این طرح مردم را آگاه کرد چراکه در بسیاری از مواقع مردم متوجه این موضوع و اهمیت آن نیستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha