شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بیانیه

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد از آغاز مسابقه استانی بیانیه گام دوم انقلاب در مدارس علمیه خواهران استان یزد خبر داد.

رؤیا دهقانی فیروزآبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه ضیافت الهی گفت:معاونت پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد در نظر دارد با هدف حرکت در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب، ابلاغی مقام معظم رهبری، و ایجاد زمینه و بستر عملیاتی شدن رهنمودهای ایشان مسابقه ای را برگزار کند.

وی تصریح کرد: تعالی حوزه‌های علمیه خواهران در گام نخست و رشد و بهره مندی و اعتلای علمی، فرهنگی و پژوهشی جامعه اسلامی در گام دوم از دیگر اهداف این مسابقه به شمار می رود که از امروز به مدارس علمیه خواهرانن استان ابلاغ شده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد افزود: بر این اساس از مدیران محترم و همچنین معاونان پژوهش مدارس علمیه انتظار می رود ، اطلاع ­رسانی همه جانبه به عموم طلاب و فراهم نمودن زمینه حضور و مشارکت  همه ی طلاب را برنامه ریزی نمایند.

دهقانی فیروزآبادی ادامه داد: طلاب گرامی  می توانندبا مراجعه به سایت yazd.whc.ir متن بیانیه و سؤالات را دانلود نموده و به یکی از طرق بیان شده( تحویل یا ارسال به سروش معاونان پژوهش، ارسال نمایند و به برگزیدگان کمک هزینه مشهد مقدس اهدا می شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha