جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اطعام روزه داران

حوزه/ حجت‌الاسلام پشم فروش، گفت: در شب‌های ماه مبارک رمضان، ۳۰ برنامه قرآنی، اقامه نماز جماعت، اکرام و افطار و سخنرانی به زبان عربی در روستاهای سیل‌زده توابع «شهرستان کارون» از ابتدا تا پایان ماه مبارک در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام پشم فروش، مسئول کانون تبلیغ نمایندگی آستان قدس در استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از فعالیت ویژه در مناطق سیل‌زده «شهرستان کارون» در مجاورت اهواز خبر داد و گفت: با توجه به وظیفه کانون تخصصی تبلیغ دفتر آستان قدس رضوی و وظیفه دینی و انسانی نسبت مردم سیل‌زده در ماه رمضان، برنامه‌های ویژه‌ای در مناطق سیل‌زده در حال اجرا می‌باشد.

مسئول کانون تبلیغ نمایندگی دفتر آستان قدس در خوزستان اظهار داشت: بر این اساس، در شب‌های ماه مبارک رمضان، ۳۰ برنامه قرآنی، اقامه نماز جماعت و سخنرانی به زبان عربی در روستاهای سیل‌زده توابع «شهرستان کارون» در حال برگزاری است.

وی همچنین از برگزاری برنامه تخصصی «کار با کودک» در این مناطق خبر داد و گفت: در هر روستا با حضور مبلغین، برنامه‌ای ویژه کودکان و نوجوانان برگزار شده و علاوه بر آن جوایزی به این عزیزان اهدا خواهد شد.

حجت‌الاسلام پشم فروش همچنین از برگزاری سفره‌های اطعام در مناطق سیل‌زده شهرستان کارون خبر داد و اضافه کرد: در هر شب از لیالی با برکت ماه رمضان، سفره اکرام و اطعام برای ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ در یک یا دو روستا از توابع این شهرستان برپا خواهد بود.

وی با اشاره به حضور ۳۰ نفر از خادم یاران تبلیغ در اجرا و رهبری این برنامه تأکید کرد: استمرار حضور در مناطق سیل‌زده، همدلی و همیاری با مردم خسارت دیده، تبلیغ در ماه رمضان و اتحاد مردم حول محور قرآن و سفره افطار ساده از اهداف اجرای این طرح است.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha