پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سیلاب خوزستان / سیل خوزستان

حوزه/ نخستین نشست «روایت ماندگار»، با هدف انتقال تجربیات گروه‌های جهادی، در اهواز برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدامین فاطمی کیا، مسئول فرهنگی مرکز عصر ظهور اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری نخستین نشست «روایت ماندگار» اظهارداشت: این نشست با موضوع روایت تجربه فعالان مردمی و جهادی در حادثه سیل اخیر استان خوزستان برگزار شد که در آن، تعدادی از مسئولان گروه‌های جهادی، به بیان تجارت خود در طول مدت خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان، پرداختند.

وی با بیان اینکه تلاش مؤسسه جهادی عصر ظهور، انتقال تجربیات حاصل از خدمات‌رسانی در عرصه‌های مختلف به سایر گروه‌های جهادی و عموم مردم است، گفت: این کار نقش بسزایی در هم‌افزایی و همگرایی میان تشکل‌های جهادی و بسیجی دارد و سبب می‌شود تا در هنگام وقوع بحران‌های شهری-روستایی، گروه‌های جهادی با ابتکار عمل بهتری در صحنه خدمت‌رسانی، حضور پیدا کنند.

 مسئول فرهنگی مرکز عصر ظهور اهواز، اشاره به مدعوین این نشست «روایت ماندگار»، بیان کرد: این نشست با حضور حجج‌اسلام مرشدیان، پشم فروش و برادر بسیجی معین سلیمانی و به همت موسسه آموزشی پژوهشی صراط انقلاب وابسته به مرکز عصر ظهور اهواز برگزار شد.

حجت‌الاسلام فاطمی کیا، در پایان گفت: إن‌شاءالله این قبیل نشست‌ها ادامه خواهد داشت و امید است بیش از پیش شاهد حضور گروه‌های جهادی به‌صورت منسجم‌تر در مناطق سیل‌زده خوزستان، باشیم.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha