جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 493320
۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاجتی در تجمع حوزویان اهواز

​حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حاجتی گفت: خط تولید از ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود. خداوند متعال دو ماه «رجب» و «شعبان» را به‌عنوان مقدمه برای ورود انسان به ماه مبارک «رمضان» قرار داده تا انسان وارد خط تولید معنویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در سلسله مباحث «مسیر یار»، از کلیدواژه «خط تولید معنویت» برای بهره‌وری هرچه بیشتر از ماه رمضان استفاده کرد و گفت: خط تولید از اینجا (ماه مبارک رمضان) آغاز می‌شود؛ به طوری که خداوند متعال دو ماه «رجب» و «شعبان» را به‌عنوان مقدمه برای ورود انسان به ماه مبارک «رمضان» قرار داده تا انسان وارد خط تولید معنویت شود.

وی تصریح کرد: در این سه ماه نورانی و بی‌نظیر «رجب»، «شعبان» تا می‌رسد به «رمضان» سه مواد اولیه یعنی «فطرت الهی» با قرار گرفتن در مسیر و ریلی که خداوند متعال برای انسان قرار داده، فراوری می‌شود و محصول فراوری شده، چیزی نیست جز «انسان شدن» و «رسیدن به صفات و کمالات الهی».

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، اضافه کرد: انتهای آن سه ماه، همان نماز عید فطری است که وقتی دست به قنوت بر می‌داریم و از خداوند می‌خواهیم «اللّهُمَّ أَدْخِلْنِي فِي كُلِّ خَيْرٍ أَدْخَلْتَ فِيهِ مُحَمَّداً وَ آلَ مُحَمَّدٍ....» (بار خدایا! مرا در هر خیری که محمد و خاندان محمد را در آن وارد نمودی، وارد نما و...) عظمت انسان بالا می‌رود و تا جایی که می‌تواند جا پای رسول‌الله بگذارد.

امام جمعه موقت اهواز، در پایان گفت: به‌راستی‌ که انسان عظمت بالا و والایی دارد و اگر ما قدرشناس خودمان باشیم، می‌توانیم پا جای رسول‌الله بگذاریم؛ البته به شرطی که از فرصت ماه رمضان، استفاده کنیم.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha