جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری در دیدار با پیر نورالحق قادری اظهار داشت: تکفیری ها عامل ترور و نفرت و نا امنی در کشور هستند و دولت با تصویب قانون علیه "تکفیر" می تواند کشور را از دست این جنایتکاران نجات دهد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و السلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان همراه با هیئتی با پیر نورالحق وزیر امور مذهبی پاکستان دیدار کرد.

حجت الاسلام والسملمین ناصر عباس جعفری در این دیدار گفت: اتحاد مسلمانان ضرورتی فوری است و از سوی دیگر باید دانست که تکفیری ها عامل ترور و نفرت و نا امنی در کشور هستند و دولت با تصویب قانون علیه "تکفیر" می تواند کشور را از دست این جنایتکاران نجات دهد و حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان نیز همیشه برای اتحاد مسلمانان تلاش می کند.

وزیر امور مذهبی پاکستان نیز در این دیدار اظهار داشت: دولت کنونی پاکستان برای رفاه زائران عراق و ایران اقدامات زیادی انجام داده و هم در ادامه برای خدمت به زائران برنامه هایی دارد که در آینده خواهید دید و دولت پاکستان هم مخالف تکفیر است و به دنبال ایجاد فرهنگ اتحاد میان مسلمانان است و بر این باوریم که ما باید نسل های بعدی خود را از عدم تحمل مذهبی نجات بدهیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha