سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: بی‌تردید اعتبارات جبرانی و عوارض آلایندگی توسط صنایع آلاینده حق مسلم مردم عزیز استان بوشهر است که به جهت تحمل رنج‌ها و مشکلات فراوان آن صنایع مخرب زیست محیطی به ویژه جنوب استان باید منحصراً به این استان تعلق گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر به نقل از  روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری درباره ادعا و پیشنهاد غیر اصولی برخی از نمایندگان استان‌های همجوار در شراکت حق آلایندگی و سهم خواهی آنان از پارس جنوبی، اظهار داشت: بی‌تردید اعتبارات جبرانی و عوارض آلایندگی توسط صنایع آلاینده حق مسلم مردم عزیز استان بوشهر است که به جهت تحمل رنج‌ها و مشکلات فراوان آن صنایع مخرب زیست محیطی به ویژه جنوب استان باید منحصراً به این استان تعلق گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: متأسفانه سهم خواهی بی‌مبنای تقاضا کنندگان به هیچ صورت موجه و قابل قبول نیست و در این باره ورود غیر کارشناسانه برخی از مسؤولان پایتخت نشین نیز قابل تأمل بوده و شایان بررسی است.

وی ادامه داد: بنده با دفتر ریاست جمهوری و مسئولان ذی ربط صحبت کرده و درخواست کردم که این موضوع متوقف شود و نگرانی مردم استان برطرف گردد و آنان نیز قول مساعد جهت مسکوت گذاشتن و ردّ این پیشنهاد را دادند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در پایان ضمن تشکر و قدردانی از همه مسئولان استان، شخصیت‌ها و اصحاب رسانه که در این زمینه از حقوق مردم استان دفاع نموده اند، تأکید کرد: به هیچ صورت این موضوع قابل پذیرش نیست و مردم دلاور و شهید پرور بوشهر به هیچ و جه در این باره کوتاه نخواهند آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha