جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام بیگی

حوزه/ حجت الاسلام بیگی گفت: طرح تلاوت و جمع‌خوانی قرآن کریم در ۸۰۰ کانون مساجد آذربایجان‌غربی برگزار می شود و همچنین در ۱۱۴ کانون همزمان با این جمع‌خوانی تفسیر آیات هم بیان می ­شود.

حجت الاسلام اباذر بیگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه با اشاره به برنامه‌های دبیرخانه کانون مساجد آذربایجان­‌غربی اظهار داشت: در سومین سال متوالی طرح جمع‌خوانی قرآن کریم به نام ربیع‌القرآن در ۸۰۰ کانون مساجد آذربایجان‌غربی اجرا و در ۱۱۴کانون همزمان با اجرای آن، برنامه تفسیر آیات هم برگزار می‌گردد.

وی در ادامه به اجرای برنامه‌های مختلف دبیرخانه کانون مساجد استان اشاره کرد و گفت: طرح «بوسه بر آسمان» جهت تربیت مربی نماز در کانون‌های مساجد، اجرای برنامه مهندسین مهدویت در رابطه با مهدی شناسی، برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اجرای ۳۲۰ برنامه در معرفی سبک زندگی امام حسن مجتبی (ع) به مناسبت ولادت حضرت از جمله برنامه‌های دیگر کانون مساجد آذربایجان­‌غربی بود.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد آذربایجان‌غربی اضافه کرد: برنامه تبیین گام دوم انقلاب اسلامی در مساجد استان اجرا و هفت بند از این بیانیه برای مدیران کانون­ ها تبیین شده و مسابقه مجازی درباره سبک زندگی اسلامی که جزو بندهای بیانیه است برگزار و به سه نفر از برگزیدگان جوایزی از طرف ستاد کانون‌های مساجد اهدا شد.

وی به شروع اوقات فراغت کانون‌های مساجد اشاره کرد و بیان داشت: برنامه‌های اوقات فراغت کانون مساجد آذربایجان‌غربی از ۱۰ تیر و در ۱۲ محور شروع خواهد شد که جزئیات برنامه‌ها به مدیران کانون‌ها ابلاغ شده است.

حجت الاسلام بیگی در پایان با اشاره به برگزاری جشن روزه اولی‌ها در ارومیه افزود: مراسم جشن روزه اولی‌ها ویژه دختران نونهال در ارومیه با حضور اولیاء و والدین روزه اولی‌ها در ضمن افطاری ساده برگزار و از چهل نفر روزه اولی در این مراسم تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha