جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کرسی آزاداندیشی آستانه اشرفیه

حوزه/ کرسی آزاداندیشی با موضوع «تحصیل در حوزه، آسیب ها و مزایا» در مدرسه علمیه خواهران معصومیه (سلام الله علیها) آستانه اشرفیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه در گیلان؛ کرسی آزاداندیشی با موضوع «تحصیل در حوزه، آسیب ها و مزایا» در مدرسه علمیه خواهران معصومیه (سلام الله علیها) آستانه اشرفیه برگزار شد.

خانم علیزاده، معاون آموزش حوزه علمیه آستانه درخصوص برگزاری این کرسی آزاداندیشی اظهار کرد: این جلسه با حضور حجت الاسلام زمانی، معاون آموزش  مدرسه علمیه لاهیجان و امام جماعت حرم مطهر آقا سید جلال الدین اشرف(س) به عنوان استاد و با شرکت طلاب همراه بود.

وی افزود: در این کرسی توقع نظام حوزه از طلاب و توقع طلاب از آن به بحث و تبادل نظر گذاشته شد و طلاب دغدغه ها، دیدگاه ها و نظرات شان را در این خصوص مطرح نموده و توسط استاد جلسه جمع بندی گردید.

معاون آموزش مدرسه علمیه معصومیه(س) ادامه داد: تبیین اهداف حوزه بر اساس آیات قرآن کریم، تاریخچه و نحوه تأسیس حوزه های علمیه و وظایف طلاب و اساتید از دیگر مباحثی بود که در این کارگاه به بحث گذاشته شد.

خانم علیزاده در پایان خاطرنشان کرد: در این نشست همچنین با توجه به قرار داشتن در ایام پذیرش حوزه های علمیه خواهران، مطالبی درخصوص راهکارهای تبلیغ در عرصه دانش آموزی مطرح و روش های جذب حداکثری حوزه بررسی گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha