شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ادبستان یاران

حوزه/ حجت الاسلام نژادصفری با اعلام شروع به ثبت نام اولین و تنها مدرسه مسجد محور شهرستان رشت برای سال تحصیلی آینده، گفت: این مدرسه از سال گذشته شروع بکار کرده و هدف از تأسیس آن، تربیت علمی نسل انقلابی و مقابله با توطئه های آموزشی و فرهنگی دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه؛ اولین و تنها مدرسه مسجد محور شهرستان رشت، برای سال تحصیلی آینده در مقطع دبستان، اقدام به ثبت نام از علاقمندان می نماید.

حجت الاسلام علی اکبر نژادصفری مدیر «ادبستان مسجد محور یاران» در گفت و گو با خبرنگار حوزه  تصریح کرد: این مدرسه از سال گذشته شروع بکار نموده است و هدف از تأسیس آن، تربیت علمی نسل انقلابی و مقابله با توطئه های آموزشی و فرهنگی دشمنان نسبت به تربیت نسل جوان جامعه می باشد.

وی افزود: در حالیکه شاهد برنامه ریزی های گسترده دشمنان خارجی و ایادی نفوذی آنها جهت ترویج آموزه های منحطّ و منحرف نمودن نسل های آتی کشور از مسیر اصلی انقلاب هستیم، فعالیت مدرسه مسجد محور یاران به شکلی جهادی و تربیت محور و در لبیک به فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری صورت می گیرد.

فعال عرصه تبلیغی، برخورداری از فضای شاد و مفرّح علمی را امتیاز این مرکز آموزشی عنوان و خاطرنشان کرد: تکیه بر اصول تربیتی و مربی محوری نکته ای است که سعی کرده ایم در این مرکز با بهره گیری از مربیان مومن، متعهد و مجرب به آن دست یابیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کامران زاده IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
    0 0
    این ادبستان بهترین ادبستان در دنیا است. من هم در اونجا درس میخونم. سرکار خانم فرشته داداشی معلم پایه های بالا هستند.