پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دومین جلسه ستاد پذیرش حوزه های علمیه خواهران در استان گلستان برگزار شد

حوزه/معاون آموزش حوزه علمیه خواهران گلستان گفت: جهت اطلاع رسانی گسترده و بهره برداری از ظرفیت های استان در راستای به‌ گزینی داوطلبان، دومین جلسه ستاد پذیرش حوزه های علمیه خواهران در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در مدیریت این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، خانم زهرا جمالی زاده اعلام کرد: دومین جلسه ستاد پذیرش حوزه های علمیه خواهران با حضور معاونین حوزه گلستان، در مدیریت این استان برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این جلسه را همفکری بیشتر در زمینه یافتن راه های موثر اطلاع رسانی، تبلیغ و جذب داوطلب دانست.

در این جلسه که مدیر، معاونان و مسئول روابط عمومی استان نیز حضور داشتند، معاون آموزش استان ضمن اشاره به فیوضات و برکات ماه مبارک رمضان بیان کرد: از آنجا که پذیرش حوزه های علمیه خواهران در جامعه امروز نسبت به گذشته از اهمیت بیشتری برخوردار است و نیازمند تلاش مضاعف است.

جمالی زاده افزود: حوزه های علمیه خواهران برای سال تحصیلی99 -98 آمادگی دارد تا از خواهران علاقمند به تحصیل حوزوی ثبت نام به عمل آورد که پذیرش مقطـع عمـومی(سطح دو) همزمان با میلاد با سعادت پیـشوای هـشتم، امـام علی بن موســی الرضاعلیهماالسلام، از روز یکشنبه 23 تیر ماه، آغاز شده و تا تاریخ ۲۱ مرداد ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: علاقمندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی ww.whc.ir و یا از طریق مراجعه حضوری به یکی از مدارس علمیه استان جهت ثبت نام اقدام نمایند.

همچنین در انتهای جلسه اهم وظایف ستاد پذیرش استان مطرح شده و هماهنگی های لازم جهت شناسایی و جذب فعال صورت پذیرفت، سپس در ادامه هر یک از حاضرین به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha