جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انا لله

حوزه/ حاجیه خانم «طاهره رجبی جدانوکری» مادر گرانقدر شهید والامقام «محمدعیسی محمدپور بهادرمحله» پس از تحمل یک دوره بیماری سخت روز دوشنبه ۶ خرداد ۹۸ و همزمان با سالروز شهادت فرزندش و شب های عزیز قدر، در بیمارستان قائم رشت دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه در رشت؛ حاجیه خانم «طاهره رجبی جدانوکری» مادر گرانقدر شهید والامقام «محمدعیسی محمدپور بهادرمحله» پس از تحمل یک دوره بیماری سخت روز دوشنبه ۶ خرداد ۹۸ و همزمان با سالروز شهادت فرزندش و شب های عزیز قدر، در بیمارستان قائم رشت دار فانی را وداع گفت.

گفتنی است شهید والامقام محمدعیسی محمدپور بهادرمحله در ۱ خرداد ۴۴ در روستای بهادرمحله از توابع بخش مرکزی شهرستان رودسر به دنیا آمد و پس از پشت سرگذاشتن تحصیلات ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان خود در شهرستان رودسر،  همزمان با شروع جنگ و پس از طی دوره های آموزشی، به جبهه شتافت.

شهید محمدپور، در تاریخ ۶ خرداد ۶۴،در حالیکه به تازگی بیست سالگی اش را پشت سر نهاده بود، در نبرد با دشمن بعثی و در منطقه مریوان به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار روستای گیلاکجان از توابع بخش مرکزی شهرستان رودسر به خاک سپرده شد.

خبرگزاری حوزه این ضایعه را به امت انقلابی و شهید پرور استان تسلیت عرض میکند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رامین IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    0 0
    خداوند این مادر شهید بزرگوار را رحمت کند و میهمان سفره ائمه اطهار گرداند
  • زهرا IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    0 0
    روح این مادر شهید با حضرت زهرا سلام الله علیها محشور باد
  • رضا IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    0 0
    روحش شاد و با شهیدش محشور باد