پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام هاشمی نژاد ، امام جمعه باغملک

حوزه/ حجت‌الاسلام هاشمی نژاد، بر تلاش همگانی در راستای بصیرت افزایی میان جوانان تأکید كرد و اظهار داشت: اعضای ستادهای احیای امر به معروف و نهی از منکر باید استراتژی‌های دشمنان را شناسایی و آنها را برای جوانان تبیین کنند.

حجت‌الاسلام سید علی هاشمی نژاد، امام جمعه باغملک، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با بیان این‌که باید در احیای انجام فرایض دینی میان مردم تلاش کرد، اظهار داشت: شرط قبولی نماز، اجرای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منكر است که باید در احیای این فریضه واجب و اصلاح جامعه تلاش کرد.

وی در ادامه افزود: مسئولان جامعه باید برای اجرای احكام اسلامی و اصلاح امور تلاش جدی کنند؛ چراکه این مسأله تكلیفی الهی بوده و در قرآن پس از فریضه واجب نماز سفارش بسیاری برای آن شده است.

حجت‌الاسلام هاشمی نژاد، با بیان این‌که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با همه توان در حال مقابله با دسیسه‌های شوم دشمنان است، اظهار داشت: ازآنجایی‌که نظام اسلامی ایران بر اساس نظام امیرالمؤمنین(ع) است، فعالان عرصه‌های فرهنگی باید سیره و رفتار مولای متقیان را الگو قرار داده و در جهت نشر ارزش‌های دینی در دنیا تلاش كنیم.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به وظایف کمیته‌های مختلف ستاد امر به معروف و نهی از منكر، بر تلاش همگانی در راستای بصیرت افزایی در جامعه و به‌ویژه میان نسل جوان با توجه به تبلیغات دشمن تأکید كرد و اظهار داشت: همه اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر باید استراتژی‌های دشمنان را شناسایی و آنها را به جوانان معرفی کنند؛ تا إن‌شاءالله شاهد جامعه‌ای سالم و پاک باشیم.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha