پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله دستغیب

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) با بیان اینکه باید در دعا ها اولویت ها را در نظر بگیریم، گفت: باید متوجه باشیم که عمده خواسته ها برای نزدیک شدن به خداوند باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت الله سید علی اصغر دستغیب، در مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، در آستان مقدس احمد بن موسی شاهچراغ(ع) با اشاره به اینکه خداوند دعاها را مستجاب می کند، اظهار داشت: حتی کمترین امور را باید از خداوند بخواهیم، خداوند دوست دارد بندگان نیاز های خود را از آن بخواهند.

تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) با بیان اینکه باید در دعا ها اولویت ها را در نظر بگیریم، افزود: باید متوجه باشیم که عمده خواسته ها برای نزدیک شدن به خداوند باشد.

وی، شب زنده داری و اقامه نماز شب را جزو نکات مهم در این شب ها برشمرد و تصریح کرد: خداوند در این رابطه به پیامبر اکرم(ص) می فرماید به پا خیز چیزی از شب نمانده و بپرداز به یاد خدا و همچنین می فرماید نماز را اقامه کن، چراکه امید است این شب زنده داری و اقامه نماز موجب این باشد که تو به مقام شفاعت از دیگران برسی، بنابراین خداوند راه را نشان می دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اقامه نماز شب را به مردم توصیه و عنوان کرد: شب زنده داری و ذکر الله را که در قرآن به صراحت از آن یاد شده باید مورد توجه قرار دهیم چراکه از اهمیت بالایی برخوردار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha