پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 493510
۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
امام جمعه کازرون

حوزه/ فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بررسی های اولیه مشخص شد حجت الاسلام والمسلمین محمد خرسند، امام جمعه شهرستان کازرون توسط شخصی با هویت معلوم، در مقابل منزل خود به وسیله چاقو از ناحیه شکم مورد سوء قصد قرار گرفت و ضارب متواری است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز مبنی بر چاقو خوردگی امام جمعه شهرستان کازرون، بلافاصله ماموران انتظامی در محل حادثه اعزام شدند.

سردار احمدعلی گودرزی  افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد حجت الاسلام والمسلمین محمد خرسند، امام جمعه شهرستان کازرون توسط شخصی با هویت معلوم، در مقابل منزل خود به وسیله چاقو از ناحیه شکم مجروح و ضارب متواری شده است.

وی ادامه داد: مصدوم بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد که به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی استان فارس در پایان گفت: تلاش برای دستگیری قاتل فراری به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

 

هویت قاتل فراری

کازرون نگاه نیز در مطلبی آورده است: سحرگاه بیست و سوم ماه مبارک رمضان، بعد از مراسم احیاء و قبل از اذان صبح،امام جمعه کازرون،حجت الاسلام محمد خرسند که بعد از سرکشی و سخنرانی در چند مسجد کازرون،قصد مراجعت به منزل داشت، جلو درب منزل خود به دست ضاربی با دو ضربه چاقو به شهادت می رسد.

ضارب که حمید…….نام دارد و به کارهای هنری از جمله عکاسی از مناظر طبیعی و باستانی اشتغال داشته، در یک سال گذشته به برخی گروه های منحرف مدعی مهدویت وارد و تحت تاثیر آنها قرار داشته و در چند روز گذشته مدام به سخنان تهدید آمیز نسبت به روحانیت در سطح شهر مبادرت می ورزیده است.

این در حالی است که نامبرده قبل از این همواره خود را توبه کننده و دوستدار روحانیت معرفی می کرده است.

این شخص در سحرگاه بیست و سوم وقتی امام جمعه کازرون بعد از احیاء مراسم شب قدر در جلو منزل خود قصد پیاده شدن از ماشین را داشت، جلو می آید و اظهار می کند با ایشان کاری دارد، اما وقتی حجت الاسلام خرسند پیاده می شود، در یک اقدام ناجوانمردانه و خائنانه، اقدام به زدن چاقو به سینه و ران امام جمعه کازرون می کند و متواری می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha