جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه تهران

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق طی پیامی با تسلیت شهادت امام جمعه کازرون، تصریح کرد: حجت الاسلام خرسند یکی از فعال ترین ائمه جمعه و متولیان حوزه های علمیه فارس بود که با حساسیت خاصی تعالی و پیشبرد حوزه ها و مسائل فرهنگی و مذهبی و بالا بردن بصیرت انقلابی مردم عزیز کازرون را پیگیری می نمودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، متن پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه استان تهران در ادامه می آید:

باسمه تعالی

إنا للّه و إنا إلیه راجعون

چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی  آن شب قدر که این تازه براتم دادند

خبر ناگوار شهادت مظلومانه روحانی جلیل القدر و مجاهد خستگی ناپذیر حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای محمد خرسند(ره) امام جمعه فقید کازرون در سحرگاه شب قدر، موجب تأسف و تألم فراوان گردید اینجانب از حدود 15 سال پیش که ایشان را می شناختم و در سالها حضور در سنگر خدمتگزاری به حوزه های استان ولایتمدار فارس این روحانی گرانقدر را همواره به مدیریت جهادی، سختکوشی، انقلابی بودن و ساده زیستی و مردمی بودن می شناختم. ایشان یکی از فعال ترین ائمه جمعه و متولیان حوزه های علمیه استان فارس بود که با حساسیت خاصی تعالی و پیشبرد حوزه های علمیه و مسائل فرهنگی و مذهبی و بالا بردن بصیرت انقلابی مردم عزیز شهرستان کازرون را پیگیری می نمودند.

خوشا به سعادتش که در این ضیافت الهی آنچنان زیبا از خدای متعال «و قتلاً فی سبیلک فَوَفِّق لنا» را طلبید که در بهترین لحظات این ماه عزیز و در اوقات خوش سحرگاهی شب قدر، به وصال معشوق شتافت و به یاران شهیدش پیوست.

فقدان این مدیر انقلابی و فرهنگی گرچه برای مردم شهرستان کازرون و استان فارس و خانواده داغدارش سخت و جانکاه است اما سعادت دستیابی به وصال محبوب در بهترین لحظات شب قدر مایه سربلندی و سرافرازی آنها است.

طوبی له و حسن مأب

محمدهادی رحیمی صادق

مدیر حوزه علمیه استان تهران

313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha