پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
قدس ۱

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در بیانیه ای نوشت: آمریکا و همدستان او بدانند که طرح تبلیغاتی و سیاسی معامله قرن، انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس و به رسمیت شناختن بلندی های جولان و نیز تروریست خواندن سپاه پاسداران تلاش‌های مذبوحانه ای است که راه به جایی نخواهد برد و به بایگانی سپرده خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با انتشار بیانیه ای به مناسبت روز قدس با اشاره به آیه 105 سوره انبیا «انّ الارض یرثها عبادی الصالحون» و یادآوری فرموده رهبر معظم انقلاب که ««تنها راه نجات قدس شریف، مبارزه و مقاومت است» آورده است: قدس، نماد سرافراز تاریخ«مقاومت اسلامی» است که در طول تاریخ،  آینه صبر و استقامت و حماسه ای ماندگار از ایثار، شجاعت و شهادت مردان الهی است.

وی تصریح کرده است: این سرزمین تجلی نور توحید و خداپرستی و، مهد ظهور و پرورش پیامبران بزرگ خدا و پیروان راستین ادیان ابراهیمی است؛ قدس نقطه عروج محمد به ملکوت، قبله نخستین، میعادگاه عاشقان، محراب نیایش های زاهدان  و میدان ظلم ستیزی حق جویان بوده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد تصریح کرده است: اینک قدس عزیز، در چنگال رژیم غاصب صهیونیسم  و زیر یوغ ظلم و ستم مستکبران جهان است و فریاد مظلومیت زنان و کودکان  آن سرزمین، به آسمان بلند است.

وی می افزاید: تصمیم جهانی و  تاریخ‌ساز امام راحل معادله قدرت به نفع رژیم غاصب را در منطقه حساس فلسطین تغییر داد و شعله‌های خشم مبارزه با این ظلم آشکار، روز به روز برافروخته‌تر و عزم مسلمانان در نابودی رژیم صهیونیستی را استوارتر ساخت.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد تأکید کرده است: امروز جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام خامنه‌ای «مد ظله العالی» و غیرت و بصیرت مردم انقلابی،  تمام توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و هم دستان آنها،  به ویژه رژیم منحوس آل سعود را نقش بر آب نموده به گونه‌ای مردم مظلوم فلسطین با صبر و استقامت، آمریکا و رژیم تروریستی اسرائیل را به ستوه آورده است.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی تأکید کرده است: آمریکا و همدستان او باید بدانند که طرح تبلیغاتی و سیاسی معامله قرن، انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس و به رسمیت شناختن بلندی های جولان و نیز تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تلاش‌های مذبوحانه ای است که راه به جایی نخواهد برد و به بایگانی ده‌ها طرح‌ گذشته آمریکا در مورد فلسطین سپرده خواهد شد.

وی یادآور شد: بانوان حوزوی و طلاب مدارس علمیه خواهران استان یزد همچون سال های گذشته باشرکت در راهپیمایی روز قدس برائت و انزجار خود را از رژیم منحوس و جنایت کار اسرائیل اعلام می دارند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد  از همه مردم شریف، ولایتمدار و انقلابی استان یزد به ویژه مدیران، معاونان، اساتید، مبلغان و طلاب مدارس علمیه خواهران استان  دعوت کرد بار دیگر با حضور باشکوه و پرصلابت خود در راهپیمایی روز قدس ، ضمن تجدید پیمان با آرمان های امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و نفرت خود را از صهیونیسم و استکبار جهانی اعلام نمایند وبا تنها راه نجات یعنی «مقاومت»، دشمنان را از اجرای نقشه های شوم خود مأیوس نمایند.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha