چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدیر و طلاب خواهر گلستان جنایت‌های رژیم صهیونیستی را در غزه و لبنان و سرزمین‌های اشغالی محکوم ‌کردند

حوزه/ طلاب خواهر استان گلستان، با حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین ، جنایت‌های رژیم صهیونیستی را در سرزمین‌های اشغالی محکوم ‌کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، در آستانه روز جهانی قدس مدیریت حوزه علمیه خواهران گلستان در بیانیه ای آورده است: قدس، مرز میان مظلومیت با ظلمت، مرز میان ایستادگی با تجاوز و نماد اسارت انسانیت و معنویت در چنگال تبعیض و اشغالگری و جنایت است. قدس، نمود امید به وعده الهی «نصر من الله و فتح قریب» است.

قریب به یکصد دهه می گذرد که دسیسه های آمریکا و هم پیمانانش همراه ملت های مظلوم و مسلمان منطقه همچون فلسطین، لبنان، یمن، ایران و ... بوده است اما سردمداران کفر باید بدانند که طرح های شوم و تبلیغاتی آنان چون معامله قرن، انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس، به رسمیت شناختن جولان و تروریستی اعلام نمودن سپاه پاسداران عزیز انقلاب اسلامی، تلاش‌های مزبوحانه ای است که ان شاءالله همچون دسیسه های گذشته با شکست روبرو خواهد شد.

در آستانه راهپیمایی عظیم و باشکوه روز جهانی قدس، که امسال «روز جهانی قدس شکست قرن و تثبیت آرمان فلسطین» نام گرفته است، بر این باوریم که دسیسه ‌های تبلیغاتی دشمنان امت اسلام باید با صدای بلند پاسخ داده شده و آتش‌افروزی ‌های منطقه ‌ای آنها با قاطعیت مقابله شود.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گلستان ضمن پاسداشت میراث گرانسنگ حضرت امام راحل عظیم الشأن رضوان الله تعالی علیه در نامگذاری روز جهانی قدس و حفظ آرمان های والای ایشان در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و دستاورهای عظیم آن و نیز اعلام وفاداری و حمایت از فرامین داهیانه ی رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای مدظله العالی، یاد شهدای فلسطین، لبنان و یمن و همه شهدای اسلام و کشور عزیزمان را گرامی می دارد.

طلاب خواهر استان گلستان، با حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین و شرکت در راهپیمایی این روز بزرگ، جنایت‌های رژیم صهیونیستی را در غزه و لبنان و سرزمین‌های اشغالی محکوم ‌نموده و از خداوند متعال عزت اسلام و مسلمین و وحدت هر چه بیشتر ملت های مسلمان را مسألت می نماید.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha