پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مديريت حوزه علميه خواهران مازندران؛ بيانيه روز قدس

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس طی بیانیه ای، بر انسجام و وحدت مسلمانان در مقابل برنامه های اشغالگرانه رژیم های غاصب به خصوص اسرائیل تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مازندران، در بیانیه مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران آمده است: روز قدس، میراث گرانبهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(قدس ره) و  نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و دیگر کشورهای اسلامی است.

مسئله فلسطین و آزادی قدس شریف، از جمله نقاط مشترکی است که می‌تواند محور وحدت و انسجام اسلامی باشد، زیرا بی‌توجهی یا کم‌توجهی به آرمان فلسطین به عنوان قلب جهان اسلام، ضربه جبران‌ناپذیری به جهان اسلام وارد خواهد آورد.

امسال امت اسلامی و آزادگان جهان در شرایطی به استقبال"روز جهانی قدس" می‌روند که چنگال دژخیمان غاصب صهیونیستی همچنان به خون مظلومان بی دفاع فلسطین آغشته است و آمریکای جنایتکار نیز با توطئه انتقال سفارت خود به قدس شریف، مرکّب این جنایات را پررنگ تر نموده و طرح ننگین معامله قرن را با کمک ایادی مسلمان نما به اجرا گذاشته است.

در این شرایط حساس که خطر اسرائیل و ایادی آن، متوجه همه خاورمیانه و سرزمین‌های اسلامی است، انسجام و وحدت مسلمانان درباره موضوع فلسطین و مقابله و اعلام انزجار از برنامه های اشغالگرانه و تجاوزکارانه رژیم های غاصب به خصوص اسرائیل، تنها راه سربلندی اسلام و مسلمانان است.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان مازندران نیز همانند سالهای گذشته همپای آحاد مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی، ضمن پاسداشت روز جهانی قدس و اعلام همبستگی و حمایت مجدد از ملت مظلوم فلسطین و انزجار از صهیونیست ها و حامیان آنان و همچنین محکوم کردن طرح خائنانه موسوم به معامله قرن، جهت پیروی از رهنمودهای حکیمانه بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) و همچنین لبیک به عروة الوثقی نظام اسلامی؛ امام خامنه ای(مدظله العالی) ، همانند گذشته مصمم و استوار، به سیل خروشان این راهپیمایی عظیم پیوسته و از اقشار و آحاد مختلف ملت انقلابی و ولایی ایران اسلامی بویژه خواهران طلبه، برای حضور پرشور و گسترده در این راهپیمایی سراسری دعوت می نماید.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha