سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مدير مدرسه علميه الزهرا(س) كلاردشت

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (سلام الله عليها) کلاردشت گفت: روز قدس، روز حيات اسلام و مقابله جهاني مستضعفين با مستكبران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، خانم بحر کاظمی در همایش قرآنی شهرستان کلاردشت بیان کرد: قرآن کتابی ساده و معمولی نیست که انسان بتواند با آشنائی قواعد عربی و مانند آن، به همه معارفش دست یابد، بلکه ریشه در مقام آسمانی داشته و از علم خداوند سرچشمه گرفته است و درک معارف بی کران آن، بدون نردبان پرهیزگاری و ارتباط با پروردگار هستی امکان پذیر نیست.

وی  با اشاره  آخرین جمعه ماه مبارک رمضان  گفت: فلسطین سرزمینی است که در آن اولین قبله مسلمین، دومین مسجد اسلام، سومین حرم شریف قرار دارد و بنا به فرموده امام علی(علیه السلام)، یکی از چهار قصر بهشتی در دنیا است.

استاد حوزه خواهران اضافه کرد: در شرایط کنونی آن چیزی که موجب اهمیت ویژه مسئله فلسطین در جهان اسلام شده، موضوع اشغال آن به وسیله صهیونیست ها و استکبار و رویارویی غرب با جهان اسلام است.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) کلاردشت تصریح کرد: در اولین ماه رمضان پس از پیروزی انقلاب، امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه این ماه  را به عنوان روز قدس اعلام کرد تا مسلمانان، آزادگان و مستضعفان جهان، در این روز، ندای آزادی قدس را علیه مستکبران سر داده  و با راهپیمائی  وهرگونه اقدام ممکن، به جهاد برخیزند که این اقدام امام(ره) برای زنده نگه داشتن مسئله فلسطین و توجه مسلمین و دولتهای اسلامی به خطر صهیونیزم بوده است.

وی  تاکید کرد: روز قدس  روز جهانی مقابله مستضعفین با مستکبرین است و تنها اختصاص به فلسطین ندارد؛ روزی است که اسلام را باید احیا کرد و به همه ابر قدرتهای جهان هشدار داد که اسلام دیگر تحت سیطره استکبار به ویژه اسرائیل و آمریکا نخواهد  رفت.

بحر کاظمی در پایان با تاکید بر حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: بی‌شک در شرایط کنونی که آمریکا و اسرائیل به دنبال اجرایی نمودن برنامه هایی نظیر معامله قرن هستند، حضور حماسی مسلمانان جهان به خصوص مردم ولایی و انقلابی ایران در روز قدس همانند گذشته نقشه های شوم دشمنان را خنثی خواهد کرد، لذا باید راهپیمایی امسال به مراتب پررنگ تر، منسجم تر و با نشاط تر نسبت به سال‌های گذشته انجام شود.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha