پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام خرسند امام جمعه کازرون

حوزه/ مدیریت حوزه، اساتید و جامعه روحانیت استان ایلام در پیامی با تسلیت شهادت امام جمعه کازرون، تصریح کردند: دشمنان کوردل نظام و انقلاب باید بدانند این اقدامات کینه توزانه نه تنها کمترین تأثیری در اراده روحانیت انقلابی نخواهد داشت، بلکه حوزه های علمیه و روحانیت ما را در راه دفاع از نظام اسلامی و مردم مصمم تر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، مدیریت حوزه علمیه، اساتید و جامعه روحانیت استان ایلام در پیامی با تشلیت شهادت امام جمعه کازرون، تصریح کردند: دشمنان کوردل نظام و انقلاب باید بدانند این اقدامات کینه توزانه نه تنها کمترین تأثیری در اراده روحانیت انقلابی نخواهد داشت بلکه حوزه های علمیه و روحانیت ما را در راه دفاع از نظام اسلامی و مردم مصمم تر خواهد کرد.

متن پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

«بکشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود»   امام خمینی(ره)

هنوز مدت زیادی از شهادت مظلومانه حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی روحانی مظلوم حوزه علمیه همدان نگذشته است که شاهد شهادت یکی دیگر از شاگردان مکتب اهل بیت(علیهم السلام) هستیم. این بار خادم مردم و حامی انقلاب و ولایت، جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد خرسند امام جمعه محترم و معزز شهرستان کازرون در شبهای قدر و ایام شهادت مولی الموحدین علی (ع) به دست همان کوردلان به فیض شهادت نائل شد.

بدون شک  این اقدامات ددمنشانه که نتیجه حقد و کینه و استیصال دشمنان نظام اسلامی و روحانیت است گواهی است بر از خودگذشتی و جانفشانی قشری که همواره در راه خدمت به مردم و پاسداری از ارزشهای الهی پیش قدم بوده اند. دشمنان کوردل نظام و انقلاب باید بدانند این اقدامات کینه توزانه نه تنها کمترین تأثیری در اراده روحانیت انقلابی نخواهد داشت بلکه حوزه های علمیه و روحانیت ما را در راه دفاع از نظام اسلامی و مردم مصمم تر خواهد کرد.

حوزه علمیه و روحانیت استان ایلام ضمن تسلیت به خانواده این شهید مظلوم و روحانیت استان فارس و مردم ولایت مدار کازرون،  از دستگاه های امنیتی و انتظامی و قضایی درخواست می کند نسبت به پیگیری و اتخاذ تدابیر برای پیشگیری از حوادث مشابه، در برخورد با عوامل زمینه ساز این گونه حوادث اقدامات قاطع را  به عمل آورند.

 

مدیریت حوزه علمیه، اساتید و جامعه روحانیت استان ایلام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha