پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه کازرون

حوزه/ سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان گیلان در پیامی با تسلیت شهادت حجت الاسلام والمسلمین محمد خرسند، امام جمعه کازرون، تصریح کرد: روحانیت سینه خود را سپر دفاع از دین کرده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در رشت، سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان گیلان، در پیامی با تسلیت شهادت حجت الاسلام والمسلمین محمد خرسند، امام جمعه کازرون، از مسئولان خواست  هر چه سریعتر به وضعیت اسفناک فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مخرب سر و سامان دهند.

متن پیام تسلیت بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر شهادت دردناک و دل‌خراش حجت‌الاسلام والمسلمین خرسند (ره)، امام جمعه فقید شهرستان کازرون که مظلومانه در جنایتی آشکار در سحرگاه پرفضیلت بیست و سوم ماه مبارک رمضان به وقوع پیوست، موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

شهادت سرنوشت قبیله ایمان و «أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ» است، شیعه تاریخ خود را با خون نوشته و با خون آبیاری می کند و روحانیت اصیل سینه خود را سپر دفاع از دین خدا کرده و خواهد کرد و از ابتدای انقلاب اسلامی پیوند انکار ناپذیر روحانیت با شهادت بر دوست و دشمن پوشیده نیست و از آنجایی که حوزه های علمیه مقر اصلی مبارزه با جریان های فکری و عقیدتی باطل است، منافقین به مقابله با روحانیت روی آورده اند.

شهادت این روحانی جلیل القدر در آستانه روز جهانی قدس، نشانگر این واقعیت است که استکبار جهانی با به شهادت رسانیدن روحانیت، علاوه بر ایجاد ناامنی به دنبال بهره برداری از جریانات جهانی امروز برعلیه انقلاب اسلامی ایران است و برای استحاله نظام امید واهی به اختلاف بین روحانیت و مردم بسته است؛ اما جهانیان بدانند که این ترورهای بی فرجام و این حرکات مذموم از اراده و عزم ایرانیان مسلمان و انقلابی در مبارزه با جنایتکاران و مستکبران ذره ای نخواهد کاست.

این اقدامات جنایتکارانه نتیجه عدم برخورد قاطع با عامل تهییج کننده شهادت روحانی همدانی و بر هم زنندگان امنیت جامعه در فضای مجازی است و اگر اقدامات انجام شده قاطع، متعهدانه و غیرتمندانه بود امروز دیگر شاهد این اقدام شنیع نبودیم.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان ضمن محکومیت شدید این اقدام تروریستی از مسئولان قضائی درخواست دارد که بدون فوت وقت با عامل این اقدام وحشیانه برخورد عبرت آموز نماید و از مسئولان امنیتی تقاضا دارد که هر چه سریعتر به وضعیت اسفناک فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مخرب که جولان گاه اشرار و منافقینی گردیده که با خط گیری از سازمانهای تروریستی باعث بوجود آمدن این اقدامات ناجوانمردانه می شوند سر و سامان بخشیده و با شناسایی عوامل پشت پرده این جریان سازی ها در داخل و خارج کشور هر چه سریعتر آنان را به سزای عمل بی شرمانه خود برسانند.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha