جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عکس

معاون اول قوه قضائیه گفت: امسال در سال ۹۸ اسرائیل از همه زمان های گذشته دیگر در مقابل جبهه مقاومت ضعیف تر است و جبهه مقاومت از همه سنوات گذشته مؤثر تر و مقاوم تر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رؤسای کل پیشین و جدید دادگستری استان یزد ، با گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار کرد: روز قدس تا به امروز سلاحی علیه اسرائیل و استکبار جهانی بوده و از هر نوع سلاحی برای آنها برنده‌تر و تلخ‌تر بوده است و امام خمینی(ره)با نامگذاری این روز نشان داد که می توان بساط استکبار را برچید.

معاون اول قوه قضائیه بیان کرد: فلسطینیان در طول سال‌های طولانی گذشته برخی مواقع فریب خوردند و تن به مذاکراتی دادند که هیچ چیزی جز خسارت برای آنها نداشت وتنها جهاد، ایستادگی، مقاومت و ایمان به خدا و گوش دادن به فرامین امام المسلمین برای آنان نتیجه بخش بود.

حجت الاسلام والمسلمین اژه ای یادآور شد: برخی زمزمه‌های شیطان‌صفت بعضی مواقع در گوش مردم ایران مبنی بر مذاکره نواخته می‌شود که نباید امروز تحت تأثیر این القائات شیطانی قرار بگیریم چرا که دشمن اعتماد، امنیت، صبر و حوصله مردم ما را هدف قرار داده است.

وی تصریح کرد: فردا همه مردم و دوستان و دشمنان در روز جهانی قدس خواهند دید که مردم مسلمان ایران با انزجار از دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی به میدان می‌آیند و باز از ارزش‌های خودشان حمایت می‌کنند.

معاون اول قوه قضاییه، برخی جنایات اسرائیل را قتل و جنایت مردم فلسطین، آواره کردن میلیون ها فلسطینی از خانه و کاشانه برشمرد و گفت:  اسرائیل حتی به اسرا و اردوگاه نشین های آنها هم هیچ رحمی نکرد.

حجت الاسلام والمسلمین اژه ای ادامه داد: رژیم صهیونیستی به دنبال نفوذ در همه کشورهای اسلامی بود و اما چه شد که امروز همان فردی که با دست خالی در مقابل اسلحه گرم و سوزان اسرائیلی ایستادگی می‌کرد، در فاصله کوتاهی همه ابزارها و تجهیزات نظامی اسرائیل در مقابل غزه سر تسلیم فرو آورد و بیش از 650 موشک به سمت اسرائیل شلیک می‌شود.

وی افزود: این موضوع اسرائیل را وادار می‌کند که پس از 48 ساعت پرچم را بالا ببرد و اعلام کند که ما حاضر به آتش بس هستیم، این موضوع مرهون ایمان به خدا و فرمانبرداری جبهه مقاومت از امام المسلمین است.

معاون اول قوه قضائیه اذعان کرد: امسال در سال 98 اسرائیل از همه زمان های گذشته دیگر در مقابل جبهه مقاومت ضعیف تر است و جبهه مقاومت از همه سنوات گذشته مؤثر تر و مقاوم ترشده است.

حجت الاسلام والمسلمین اژه ای خاطر نشان کرد: فراموش نمی کنیم که رژیم صهیونیستی با انجام انواع جنایات به دنبال حاکمیت از نیل تا فرات بود و ظرف شش روز چند کشور اسلامی را به زانو درآورد و برای رعب و وحشت نه تنها در بین مردم مسلمان فلسطین بلکه در بین مسلمانان خاور میانه و حتی خاور دور چه جنایت‌هایی کرده است.

وی گفت: تنها راه شکست آمریکایی‌ها استقامت و ایستادگی است و امروز اسرائیل در برابر غزه با آن کوچکی فلج شده و از هر زمان دیگری ترسو‌تر شده است و اسرائیل موجودیت خودش را در خطر می‌بیند و قطعا حضور مردم در راهپیمایی روز قدس تأثیر و خطر بسیار بیشتری علیه رژیم صهیونیستی نسبت به سلاح‌های گرم و سرد دارد.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha