جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 493692
۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
تبلیغ جهادی/ عکس آرشیوی

حوزه/ طلاب و روحانیون عضو گروه تبلیغی جهادی مجمع طلاب شهرستان مهر استان فارس با حضور در نخلستان ها و مناطق عشایری این منطقه، ساعاتی را در کنار عشایر و کشاورزان تنگه مهر سپری می کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، گروه تبلیغی جهادی مجمع طلاب شهرستان مهر استان فارس یکی از صدها گروه موفق و فعال در عرصه ی دینی و فرهنگی است که با مدیریت حجت الاسلام حبیب مظاهری اداره می شود.

گروه تبلیغی جهادی مجمع طلاب شهرستان مهر استان فارس امسال نیز همانند سال های گذشته با ۳۰ مبلّغ در این شهرستان حضور پیدا کرد.

برگزاری حلقه های معرفت، تشکیل گروه سرود و همخوانی، تبلیغ چهره به چهره، برگزاری مسابقه و جنگ شادی در کنار برنامه های روزانه مسجد و ماه مبارک رمضان ازجمله فعالیت های این گروه جهادی است.

طلاب و روحانیون این گروه تبلیغی با حضور در نخلستان ها و مناطق عشایری این منطقه، ساعاتی را در کنار عشایر و کشاورزان تنگه مهر سپری می کنند.

اعضای این گروه همچنین همزمان با برگزاری مراسم شبهای قدر، هرشب ۱۴ سبدغذایی میان خانواده های کم بضاعت منطقه توزیع کردند.

تشکیل اولین گروه فعالان رسانه ای شهرستان مهر با هدف ترویج سواد رسانه ای و برگزاری دوره های آسیب شناسی فضای مجازی و تربیت کودک و نوجوان از دیگر برنامه های این گروه تبلیغی در استان فارس است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha