پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین نجم الدین طبسی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قم گفت: وحشی گری و خونخوار بودن از شاخصه های صهیونیست ها است و آنان زیر بار هیچ قرار و عهدی نمی روند و هیچ زبانی جز زبان قدرت را نمی فهمند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین نجم الدین طبسی، ظهر امروز در مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان اشاره ای به روز قدس داشت و اظهار کرد: چند سال گذشته در تاریخ بررسی کردم که ببینم یهودیان کی و چرا به خاورمیانه آمدند که فهمیدم  اولین بار این جماعت،برای کشتن پدر حضرت رسول اکرم(ص)، عبدالله به این مناطق آمدند.

 وی بیان کرد: روایتی از رسول الله(ص) هست که اهل سنت هم نقل می کنند، « اگر دو یهودی، یک مسلمانی را در گوشه ای پیدا کنند، سریع یک توطئه و نقشه ای علیه او می چینند تا مسلمان را به هر نحو بکشند.

استاد حوزه علمیه قم ابراز کرد: حال امروز این صهیونیست ها  با این ویژگی بیان شده، انرژی هسته ای و بمب اتم به دست آورده  است و قصد ظلم کردن دارد.

وی متذکر شد: یهودیان همیشه نسبت به مسلمانان نگاه حقیرانه و خشنونت طلب داشته اند و خود را نزاد برتر جهان هستی تلقی  می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین طبسی افزود: برخورد پیامبر با یهودیان زمانه خود برای امروز ما جالب و قابل تامل است ، حکومت نظامی  و اخراج یهودیان خائن و توطئه گر از شهر از جمله اقدامات پیامبر اکرم(ص) است.

*حکومتی به نام یهود در زمان ظهور حضرت مهدی وجود نخواهد داشت

وی بیان کرد: دشمن امروز مسلمانان مشخص است، مراقب باشیم آدرس غلطی داده نشود و چپ و راست منحرف نشویم، دادن شعارهای نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران مضحکانه  و کذب است،اگر صهیونیست ها بر ایران مسلط شوند اسلام که هیچ؛ کشوری به نام ایران هم برای کسی باقی نمی گذارند.

عضو جامعه مدرسین قم  عنوان کرد: صهیونیست های یهودی به اسلام و مسلمان که هیچ، به انبیای الهی هم احترام نگذاشتند و خود را همواره «فرزندان خدا» می خوانند.

وی تاکید کرد: طبق روایتی از امام حسین(ع) این یهودیان از یک  اذان صبح تا طلوع فجر، ۷۰ پیامبر را سربریدند، امام راحل به درستی براساس بصیرت بی بدیل، روز قدس را قرار دادند.

استاد حوزه اذعان کرد: نظر من براساس تحقیقاتم این است که این یهودیان در زمان حضرت مهدی(عج) حکومتی به نام یهود ندارند و حامیان و لشکریان سفیانی که ظهور می کند شامل زنازادگان و یهودیانی هست که در پی رسیدن به حکومت مجدد هستند.

وی خاطرنشان کرد: خداوند متعالی به خوبی در قرآن ویژگی های این یهودیان را برای مسلمین مشخص کرده است، ولی باید این خصلت ها را برای مردم بیان کرد تا متوجه شوند با چه دشمنی مبارزه می کنیم

حجت الاسلام والمسلمین طبسی گفت:وحشی گری و خونخواربودن از شاخصه های  صهیونیست  هااست، زیر بار هیچ قرار و عهدی نمی روند و هیچ زبانی جز زبان قدرت را نمی فهمند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha