سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
عکس

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید به عنوان یک سازمان رسمی در کشور فعالیت کند و به عنوان زیرمجموعه قوه قضائیه شناخته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید دادگستری استان یزد اظهار کرد: خیلی از مسائل و مشکلات کشور از ناحیه قوه قضائیه قابل حل و رفع است.

وی افزود: قاضی باید به میدان بیاید و با هدف پیگیری با هر بدی که می‌بیند مبارزه کند و چالش های پیش رو را بشناسد و آن را رفع نماید.

امام جمعه یزد مبارزه با رباخواری را خواستار شد و گفت: علاوه بر تخلف‌های حوزه‌های اقتصادی، برخی فرهنگ‌های نادرست هم در جامعه مشاهده می‌شود.

آیت الله ناصری یزدی یکی از فرهنگ های غلط امروز در بخش اقتصاد را سرمایه گذاری تنها با هدف سود دهی بیشتر دانست و گفت: این گونه سرمایه گذاری به طور مثال در بخش واردات و یا محصولات غذایی و غیر بهداشتی نامناسب به هیچ عنوان نمی‌توانند به پیشرفت جامعه کمک کنند و تنها آنچه که سود بیشتر در آن است مورد توجه است.

وی خواستار شد: امر به معروف و نهی از منکر باید به عنوان یک سازمان رسمی در کشور فعالیت کند و به عنوان زیرمجموعه قوه قضائیه شناخته شود و در حوزه امر به معروف و نهی از منکر هم قوه قضائیه باید به صورت جدی ورود پیدا کند و نظارت ها را هم بیشتر نماید.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha