جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام خرسند- امام جمعه کازرون

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با صدور پیامی شهادت مظلومانه حجت الاسلام والمسلمین خرسند، امام جمعه فقید کازرون را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» متن پیام تسلیت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در پی شهادت حجت الاسلام والمسلمین خرسند، به این شرح است:

خبر شهادت مظلومانه حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمد خرسند رییس هیات امنای مدرسه علمیه خواهران الزهرا سلام الله علیها و امام جمعه فقید کازرون موجب تالم و تاثر فراوان گشت.

این روحانی انقلابی که علاوه بر امامت جمعه شهر کازرون، از سال 86 تمشیت امر حوزه علمیه خواهران این شهر را برعهده داشت، با تلاش خالصانه خود در ارتقای فرهنگ دینی و اعتقادات مردم این شهر کوشید و نه‌تنها در خدمت به آموزش علوم دینی و مکتب جعفری به موفقیت رسید، بلکه از خدمت به مردم و اصلاح امور آنان دریغ نکرد.

گواه این تلاش برگزاری مراسم پرفیض احیای شب بیست و سوم رمضان المبارک و شهادتشان در هنگام بازگشت از این مراسم به دست پیروان شیطان بود.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران ضمن عرض تسلیت این روحانی مجاهد، مبارز و مردمی به پیشگاه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی، حوزه‌های علمیه به ویژه طلاب و اساتید حوزه کازرون، مردم خون‌گرم و انقلابی کارزون و خانواده آن روحانی پرتلاش، علو درجات الهی و همجواری با صاحب این لیالی بزرگ یعنی امیر المومنین علیه السلام برای ایشان مسالت دارد.

همچنین ضمن محکومیت این جنایت آشکار از دستگاه قضایی و امنیتی درخواست دارد در سریع‌ترین زمان ممکن و در شایسته‌ترین نحو، عاملان، آمران و مسببان این حرکت را شناسایی و پشتیانی‌کنندگان و ریشه‌های فکری، عقیدتی، مالی و اجتماعی این جریان را بخشکانند تا از تکرار چنین حوادثی در مورد روحانیون خدوم و مردمی جلوگری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha