جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 آیت الله دستغیب

حوزه/ عضو خبرگان رهبری، قاتل شهید حجت الاسلام والمسلمین خرسند را عنصر منحرف و قسیّ القلب و بد عاقبتی خواند که با حمله‌ی ناجوانمردانه به عبد صالح و مبلّغ دین خدا، مشمول غضب خداوند قادر مُنتَقِم و خشم مردم مؤمن انقلابی گردید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)، در پیامی با تسلیت شهادت حجت الاسلام والمسلمین محمد خرسند، امام جمعه کازرون، قاتل این شهید عزیز را  عنصر منحرف و قسیّ القلب و بد عاقبتی خواند که با حمله‌ی ناجوانمردانه به عبد صالح و مبلّغ دین خدا، مشمول غضب خداوند قادر مُنتَقِم و خشم مردم مؤمن انقلابی گردید.

متن پیام بدین شرح است

باسمه تعالی

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

شهادت و عروج ملکوتی روحانی ولائی و انقلابی، حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای شیخ محمد خرسند (رحمت الله علیه) امام جمعه فقید کازرون در هنگام سحر لیلة القدر و اوج حالات معنوی حاصل از احیاء و شب زنده داری هر چند برای آن بزرگوار فوز عظیم است، اما فقدان ایشان مصیبت بزرگی برای جامعه اسلامی به ویژه اهالی محترم فارس و مردم شریف کازرون می‌باشد، زیرا که آن فقید سعید برخوردار از خصلت مردم دوستی و عواطف خالصانه نسبت به آنان بوده و در توسعه و رسیدگی به امور حوزه علمیه و طلاب عزیز علوم دینیّه اهتمام داشتند.

خوشا به حال ایشان که در عاقبت به خیری بر اقران و امثال خود سبقت گرفته و اکنون در جوار رحمت حقتعالی قرار دارند و نزد پروردگار خویش جاودانه متنعّم خواهند بود.

 در نقطه‌ی مقابل، عنصر منحرف و قسیّ القلب و بد عاقبتی است که با حمله‌ی ناجوانمردانه به عبد صالح و مبلّغ دین خدا، مشمول غضب خداوند قادر مُنتَقِم و خشم مردم مؤمن انقلابی گردید.

اینجانب مصیبت فقدان آن عالم ارزشمند و امام جمعه خَدوم را به عموم علاقه‌مندان و ارادتمندان به ویژه بازماندگان و بیت مکرّم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال صبر جمیل و اجر جزیل برای آنان مسئلت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha