جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 حجت الاسلام و المسلمین  شعبانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین شعبانی گفت: حل مشکلات و موانع موجود نیازمند مسئولی است که از بدنه جامعه به مسئولیت برسد و خود را همدرد مردم بداند نه جدای از مردم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان، شب گذشته با حضور در مناطق حاشیه شهر همدان، در جمع مردم گفت: مسئولان باید در رفع مشکلات مردم با تمام توان به میدان بیایند؛ حضور در بین مردم توفیقی است که مسئولان باید از آن به نحو احسن استفاده کنند.

امام جمعه همدان افزود: مردم ولی نعمتان ما هستند، لذا وجود فاصله بین مسئولان و مردم شایسته نیست و مردم باید مدیران را همیشه و در همه حال در کنار خود ببینند.

وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: امسال سال انتخابات است، مردم نباید فراموش کنند مدیری که اشراف زاده باشد درد آنان را نخواهد فهمید.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی تصریح کرد: حل مشکلات و موانع موجود نیازمند مسئولی است که از بدنه جامعه به مسئولیت برسد و خود را همدرد مردم بداند نه جدای از مردم.

وی با بیان این که مردم باید مطالبه گری را تمرین کنند، یادآور شد: تا زمانی که شما مردم از مسئولین درخواستی نداشته باشید و مطالبه گری نکنید، اتفاق خاصی نخواهد افتاد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: اگر شما مردم عزیز در زمینه رفع مشکلات با هم هماهنگ باشید و از بین رفتن مشکلات تبدیل به خواسته عمومی شود بسیاری از آنها از بین خواهد رفت.

امام جمعه همدان تصریح کرد: نهاد نماز جمعه، نهادی مطالبه گر است و بنده به عنوان خادم شما در این مسیر در کنار شما خواهیم بود تا دیگر شاهد مشکلات خصوصاً در مناظق حاشیه ای شهر نباشیم.

وی بازدید از مناطق حاشیه شهر را از برنامه های اصلی خود برشمرد و گفت: ان شاءالله دفعه بعد که در بین شما حضور پیدا کردیم، شهردار محترم و دیگر مسئولان را نیز همراه خود خواهیم آورد تا انجام فعالیت ها در این مناطق سرعت بیشتری بگیرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha