پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
میرعمادی

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه در روز جهانی قدس طرح معامله قرن شکست خواهد خورد، گفت: روز جهانی قدس نماد حق و باطل و روز خروش مسلمین و نمایش قدرت اسلام به قدرت های سلطه جوی جهان است .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، امروز در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: مردم آزاده جهان و مسلمین امروز همراه و همگام با آرمان های فلسطین خشم و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیست به نمایش گذاشتند .

وی با اشاره به اینکه در روز جهانی قدس طرح معامله قرن شکست خواهد خورد، افزود: روز جهانی قدس نماد حق و باطل و روز خروش مسلمین و نمایش قدرت اسلام به قدرت های سلطه جوی جهان است .

 رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه فلسطین قبله اول مسلمین بوده است، بیان داشت: وظیفه شرعی و انسانی همه مسلمین ایجاب می کند از آرمان های اسلام و قدس دفاع کنند .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه رئیس جمهور آمریکا برای اینکه مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود حقوق مسلمین فلسطین را نادیده می گیرد، خاطر نشان کرد: قطعا این راهپیمایی ها تا آزادی کامل قدس شریف ادامه خواهد داشت.

وی در پایان با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی به عنوان مظهر ظلم و استکبار بدترین جنایت را در حق کودکان فلسطین انجام می دهد، افزود: مسلمین جهان تا آزادی قدس شریف در کنار ستمدیدگان و مظلومان جهان خواهند بود و فریاد خشم و انزجار خود را از اقدامات رژیم کودک کش به نمایش خواهند گذاشت.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha