سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
ی

حوزه/ مردم روزه دار کاشان با حضوری بی نظیر و حماسی همزمان با سراسر کشور، در مراسم باشکوه روز جهانی قدس شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کاشان، مردم روزه دار، ولایت مدار کاشان، همزمان با سراسر کشور، با حضوری بی نظیر و حماسی در مراسم باشکوه روز جهانی قدس شرکت کردند.

مردم کاشان، پس از حضور در سالن شهدای بسیج این شهر و استماع سخنرانی سردار سراتیپ پاسدار سپهر، جانشین بسیج مستضعفین، راهپیمایی روزجهانی قدس را به سمت میدان معلم و جهاد کاشان طی کردند.

حضور اقشار و گروه های مختلف مردمی به ویژه روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، طلاب حوزه های علمیه، احزاب مختلف سیاسی، بانوان کاشانی همراه با فرزندان خردسال و جوانان مکتبی و انقلابی در بین راهپیمایان قابل توجه بود.

پرچم سه رنگ و زیبای پر افتخار جمهوری اسلامی ایران که به صورت طولی بر روی دستان انبوه مردم موج میزد زیباترین اقتدار وعزت واتحاد ایرانی را در حمایت از مظلومان و مسلمانان جهان به نمایش گذاشته بود.

پرچم ها، پلاکاردها، دست نوشته ها و آدمک ها در دستان زنان و مردان که همه و همه حکایت از براعت و بیزاری از کافران را داشت حال و هوای دیگری به مراسم داده بود.

راهپیمایان در طول مسیر با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ انگلیس و مرگ بر آل سعود، انزجار خود را از رژیم کودک کش آل سعود، آمریکای جنایتکار و صهیونیست غاصب اعلام کردند.

لازم به ذکر است، مردم روزه دار کاشانی در پایان مراسم برای اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه راهی مصلی بقیه الله الأعظم کاشان شدند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha