شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سلیمانی ، امام جمعه شوشتر

حوزه/ حجت الاسلام سلیمانی، قدس شریف را کانون مبارزه با حکومت‌های مستبد و مرکز اتحاد میان ملت‌های مسلمان دانست و اظهار داشت: قدس شریف امروز کانون مبارزه با حکومت‌های مستبد و مستکبر و مرکز اتحاد و برادری بین ملت‌های مسلمان منطقه است.

حجت الاسلام شکرالله سلیمانی، امام جمعه شوشتر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: همانطوری که ملت بزرگ ایران همواره با هوشیاری کامل در صحنه بوده و در برابر دسیسه های دشمنان هوشیار و آگاه هستند، این بار نیز برای دفاع از کشورهای مستضعف و مظلوم جهان به ویژه فلسطین اشغالی به خیابان ها آمده و حمایت خود از مردم فلسطین و دیگر کشورهای مظلوم جهان را اعلام کرده و با این حضور خود اقتدار جهان اسلام و امت بزرگ اسلامی را به نمایش گذاشتند.

این استاد حوزه علمیه گفت: روز قدس میراث گرانبهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی، نشان عمق دوراندیشی وی و بیانگر اعتقاد و پایبندی به وحدت و انسجام اسلامی در مقابل زورگویان و یکه‌تازان عرصه جهانی است.

وی به اهمیت این روز بزرگ اشاره کرد و گفت: با توجه به نهذت های بیداری اسلامی و دسیسه ها و اقدام های شوم دشمنان اسلام و با توجه به اتفاقاتی که در جهان اسلام در حال شکل گیری است، این مسؤولیت برگردن ملت ایران بود که به خیابان ها آمده و بر علیه استکبار جهانی شعار دهند، که خوشبختانه مردم ایران با قدرت و عزم بیشتری نسبت به سال های گذشته در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.

استاد حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه قدس بقعه‌ای از بقعه‌های بهشتی بر روی زمین است، بیان داشت: قدس شریف امروز کانون مبارزه با حکومت‌های مستبد و مستکبر و مرکز اتحاد و برادری بین ملت‌های مسلمان منطقه است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شوشتر به نقش و جایگاه بلند و انسانی مسجد‌الاقصی در تعالی روحی و معنوی مسلمانان اشاره کرد و افزود: ملت‌های مسلمان امروز برای آزادی قدس شریف باید هرچه زودتر با یکدیگر بسیج شده و زمینه انحطاط و فروپاشی رژیم جعلی و خون‌خوار صهیونیستی را فراهم کنند.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه تفکر اسلامی برهم‌زننده اندیشه‌های صهیونیستی و مارکسیستی است، تصریح کرد: خوشبختانه امت‌های اسلامی با شرکت در راهپیمایی گسترده در روز جهانی قدس خشم و انزجاز خود را از یاوه‌گویان عالم نشان داده و فریاد رهایی ملت‌های دربند را از چنگال دیکتاتور‌ها و استبداد سر دادند.

امام جمعه شوشتر در پایان با اشاره به تحولات بیداری اسلامی در منطقه اذعان داشت: این واقعیت بیانگر این است که مردم امروز بیداری خود را یافته و به اسلام حقیقی و ناب پیامبر اکرم (ص) رسیده‌اند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha