جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خادمی استاندار

حوزه/ استاندار لرستان گفت: روز قدس نماد بارز یکپارچگی و وحدت مسلمین در دفاع از آرمان های اسلام است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، سید موسی خادمی، امروز در مراسم راهپیمایی در شهرستان بروجرد، با اشاره به اینکه روز جهانی قدس و نامگذاری این روز ار ابتکارات مهم و اثرگذار امام راحل (ره) است، اظهارداشت: اهمیت راهپیمایی روز قدس مسلمین بر کسی پوشیده نیست؛ چرا که اکنون نظام استکبار به دنبال حذف آرمان های فلسطین و نابودی ملت آن است و مسلمانان با هوشیاری و بصیرت راهپیمایی این روز را همچون سال های قبل باشکوه و عظمت خاصی برگزار کردند.

وی با بیان اینکه قدس نماد وحدت و یکپارچگی امت اسلام در دفاع از آرمان های اسلام عزیر است خاطر نشان کرد: مسلمانان با حضور باشکوه خود در راهپیمایی این روز به صهیونیسم نشان خواهند داد زیر چترش نخواهند رفت و همیشه پشتیبان ملت مظلوم فلسطین هستند.

استاندار لرستان با بیان اینکه فلسطین با رای مردمش اداره خواهد شد گفت: مردم غیور و مقاوم فلسطین زیر چتر صهیونیست نخواهند ماند و به زودی سرزمین خود را با آزادی کامل پس خواهند گرفت.

خادمی در پایان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره از آرمان های فلسطین و ملت آزاده جهان حمایت خواهد کرد گفت: مسلمین در این روز به ایادی استکبار نشان دادند هرگز زیر بار زور نخواهند رفت و همواره از استقلال و اراضی خود دفاع خواهند کرد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha