جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ر

حوزه/ رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار شهید خرسند را یک امام جمعه موفق، انقلابی و خدمتگذار برای اسلام و مکتب اهل بیت علیهم السلام معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگاران در مشهدمقدس، پیرامون شهادت امام جمعه کازرون بیان داشت: من از این حادثه که برای برادر عزیزمان جناب حجت الاسلام والمسلمین شهید خرسند پیش آمد بسیار متاثرومنقلب شدم.

وی افزود: این شهید از سال های بسیار دور، بیش از 25 سال پیش که من در حوزه علمیه تدریس کفایه داشتم در درس حضور پیدا می کرد یکی از فضلای بسیار خوب انقلابی، قوی، فهیم و اخلاقی در بحث ما بود از همانجا آشنایی ما با وی شروع شد و ارتباط داشتیم.

آیت الله فاضل لنکرانی بیان داشت: شهید خرسند یک امام جمعه موفق و یک روحانی خدمتگذار برای انقلاب و مکتب اهل بیت علیهم السلام بود شهادت این عزیز برای ما خسارت بزرگی شد.

وی افزود: امیدوارم مسؤلان مراقبت کنند که این افراد و گروه های معاند با اسلام و انقلاب که دنبال گرفتن سرمایه های اسلام و انقلاب هستند شناسایی شوند و بیشتر توجه کنند که این سرمایه ها به راحتی از دست ما نرود.

عضو جامعه مدرسین در پایان بیان داشت: من به مردم شریف، متدین و انقلابی کازرون تبریک و تسلیت عرض می کنم و نیز به خانواده محترم و فرزندانش تبریک و تسلیت عرض می کنم امیدوارم خداوند خون این شهید را منشأ آثار و برکات برای آن خطه از استان فارس و کشور و انقلاب قرار دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha