جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله نورمفیدی

حوزه/ امام جمعه گرگان گفت: دشمن در طرح معامله قرن به‎دنبال خلع سلاح حماس است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه گرگان، اظهار داشت: پس از رحلت امام راحل به‎وسیله مجلس خبرگان مقام معظم رهبری به‎عنوان رهبر انتخاب شدند و معظم‎له در طول 30 سال اخیر نشان دادند خلف صالحی برای امام راحل هستند.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: مقام معظم رهبری در مدت 30 سال در صحنه‎های مختلف کشتی طوفان‎زده را به نحو احسن هدایت کردند و یکی از فلسفه‌های ماه مبارک رمضان تقویت ارتباط انسان‌ها با خدا است و مهم‌ترین چیزی که ارتباط بین ما و خدا را تقویت می‌کند نماز است.

وی با بیان اینکه امروز برای همه امت اسلامی و بنیانگذار روز قدس روز خوبی است، افزود: امام راحل از مهرماه سال 1357 و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از اسرائیل به‎عنوان غده سرطانی یاد کردند که برای همه جهان اسلامی و مصالح جهانی خطرناک است.

آیت الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: هنوز یک سال از عمر انقلاب اسلامی نگذشته بود که امام راحل در اقدامی زیبا آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس انتخاب کردند و طرح معامله قرن خیانت قرن است و راهپیمایی روز قدس با توجه به این مسأله اهمیت دوچندان پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه دشمن در طرح معامله قرن به‎دنبال خلع سلاح حماس است و آوارگان فلسطینی نیز حق بازگشت به کشور خود را ندارند، گفت: فشارهای مردمی کار دشمن را سخت می‎کند و هر چه حضور گسترده‎تر باشد عرصه بر دشمنان تنگ‎تر خواهد شد.

امام جمعه گرگان گفت: خصوصیت راهپیمایی امسال روز قدس مبارزه با خیانت بزرگ نه معامله قرن بود و ملت ایران امروز با حضور پرشور و گسترده خود بار دیگر نشان دادند همیشه در صحنه حضور دارند، باید تلاش کنیم رونق تولید در کشور شکل بگیرد و همه باید برای تحقق این مهم کمک کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha